به گزارش پایگاه خبری نشان :

راهنمای خرید بهترین فرش ماشینی

در این مقاله راهنمای خرید فرش ماشینی را به شما ارائه خواهیم داد. فرش ماشینی را از کجا بخریم؟ به چه نکاتی زمان خرید فرش ماشینی باید توجه کنیم؟ تفاوت شانه در فرش ماشینی چیست؟ بهترین فرش ماشینی چه ویژگی هایی دارد؟

فرش ماشینی ابریشمی یا فرش ماشینی با الیاف پشمی؟ قیمت فرش ماشینی تا چه میزان می تواند در خرید یک فرش با کیفیت اهمیت داشته باشد؟ انتخاب جنس الیاف استفاده شده در فرش تا چه میزان اهمیت دارد؟  آیا خرید یک فرش ارزان به معنای یک خرید بی کیفیت است؟ و سوالات متعددی که در موقع خرید فرش ماشینی در ذهن داریم.

بهترین فرش ماشینی

نکات قابل توجه برای خرید فرش ماشینی

 اولین نکته ای که باید در خرید فرش ماشینی به آن توجه کرد؛ میزان تراکم بافت فرش می‌باشد. منظور ما از تراکم فرش ماشینی، تعداد گره‌های رنگ بافته شده در آن می‌باشد.هر فرش ماشینی دارای تراکم عرضی و تراکم طولی می باشد و به تراکم عرضی فرش شانه می‌گوییم. شانه فرش از تعداد گره رنگ در هر متر محسابه می شود و اصلی ترین عامل تعیین قیمت فرش می باشد.هرچه قدر میزان گره ها بیشتر باشد تراکم عرضی فرش بالاتر و نقش های فرش ماشینی ظریف‌ترخواهند بود.

 

اهمیت شانه در فرش ماشینی چیست؟

تفاوت شانه در فرش ماشینی باعث ایجاد تفاوت در ظرافت و زیبایی و همچنین ارزشمندی و قیمت فرش ماشینی خواهد شد. فرش ها در شانه های 700 ، 1000 ، 1200 ، 1500 شانه به بازار عرضه می شوند و انتخاب شما باید با توجه به شرایط و نوع استفاده و البته سلیقه شما دقیق و هوشمندانه انجام گیرد.

همانطور که گفتیم هر چه شانه فرش بیشتر باشد ظرافت و زیبایی نقش و قیمت فرش ماشینی بیشتر خواهد بود و البته فرش های با شانه بیشتر دارای ضخامت کمتری هستند. پس اگر از عزیزانی هستید که از فرش صرفا برای کف پوش استفاده نمی نمایید و برای نشستن استفاده می نمایید بهتر است فرش های با تراکم پایین تر که ضخامت و نرمی بیشتری دارند مانند فرش های 700 شانه و 1000 شانه را انتخاب نمایید.

بهترین فرش ماشینی

فرش ماشینی ابریشمی یا فرش ماشینی با الیاف پشمی؟

دانستن نوع الیاف و مواد اولیه بافت فرش بخصوص فرش ماشینی یکی دیگر از موارد مهمی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید. با توجه به قیمت بسیار بالای پشم طبیعی، در تولید فرش ماشینی میزان استفاده از پشم طبیعی بسیار کم می باشد و اغلب از نخ آکریلیک الیافی به کار برده می شود که بسیار مشابه پشم هستند و نرمی و لطافت خاصی دارد. این نوع فرش ماشینی که اکنون پرفروش ترین فرشی است که اکنون در بازار عرضه می شود دارای استحکام و دوام بالایی هستند.

فرش های ابریشمی به نسبت دارای زیبایی و ظرافت بیشتری می باشند. در این نوع فرش ماشینی از ابریشم مصنوعی استفاده می شود. فرش هایی که به هیچ وجه پرز ندارد اما  ماندگاری و دوام فرش های پشمی را نیز ندارند.

 

و اما قیمت فرش ماشینی

قیمت در موضوع خرید فرش ماشینی یک اصل مهم است، اما صرفا خرید یک فرش ارزان به معنی بی کیفیت بودن فرش نمی باشد. همان گونه که بازار را رصد می کنیم، اکنون با توجه به بازارهای متعدد آنلاین و حضوری و تبلیغات بسیار فراوان در این حوزه، شاید انتخاب یک فرش ماشینی با کیفیت با قیمت مناسب دیگر چندان کار دشواری نباشد. 

 

اما باید چندین نکته را درنظر بگیرید. ابتدا فرش ماشینی مناسب با شرایط تان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر ارزانی هم خوب نیست پس ترجیحا از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید که دارای ضمانت های بلند مدت و معتبر باشند حتی اگر خرید اینترنتی فرش ماشینی مد نظر شماست این مورد را هرگز نادیده نگیرید.

در نهایت شما می توانید با در نظر گرفتن تمامی نکات لازم  پس از مقایسه قیمت فروشگاه های معتبر بهترین خرید را در فرش ماشینی مناسب داشته باشید.

خرید فرش ماشینی

در این مقاله سعی ما بر این است، که اطلاعاتی جامع در این باره را در اختیار شما قرار دهیم که بتوانید بهترین و مناسب ترین فرش ماشینی را از لحاظ کیفیت و قیمت انتخاب و خرید نمایید. فرش ماشینی ، فرشی است که بر خلاف فرش سنتی، بافته شده دستگاه های صنعتی می باشد ، در صورتی که علاقه مند به دانستن تاریخچه فرش ماشینی هستید می توانید این مطلب را مطالعه نمایید.

خرید فرش ماشینی از شرکت تولیدی و صنعتی قالی سلیمان

از جمله مراکز معتبر فروش فرش ماشینی محسوب می‌شود که در حال حاضر مشتریان زیادی داشته و توانسته است رضایت اکثریت افراد را جلب کند. از جمله مزایای بکارگیری از این شرکت به جهت خرید اینترنتی فرش ماشینی، استفاده از الیاف درالون آلمان است که بهترین الیاف در نوع خود در دنیا می باشد. از افتخارات این شرکت داشتن نمایندگی فروش در 70 کشور دنیا است که باعث شهرت بیش از پیش فرش‌های ماشینی ایرانی شده است. همچنین این شرکت در ایران نیز دارای بیش از 60 نمایندگی در شهرهای مختلف بوده که خرید فرش ماشینی با الیاف کمیاب درالون آلمان آسان کرده است.

ضمناً گفتنی است که ارسال رایگان فرش به شهرهای مختلف از دیگر مزیت‌های خرید از این فروشگاه اینترنتی فر ش قالی سلیمان به حساب می‌آید که از جمله افتخارات آن انتخاب بعنوان واحد نمونه سال در صادرات و مصرف کننده بوده است.

 

حال اگر خواهان خرید انواع فرش ماشینی با قیمت فرش مناسب و کیفیت عالی هستید، کافی است که با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده، با مشاوران تیم تخصصی فروشگاه اینترنتی خرید  قالی سلیمان ارتباط برقرار کنید.

بهترین فرش ماشینی