به گزارش پایگاه خبری نشان :

اصلا جای نگرانی نیست! چنانچه شما هم قصد دارید به مشهد سفر کنید، روش‌هایی وجود دارد که تا حد ممکن هزینه‌های سفر شما به مشهد را کاهش می‌دهد. این راه حل‌ها نه تنها منجر می‌شود شما یک سفر بی نظیر را تجربه کنید، بلکه دغدغه‌ی کمتری در خصوص هزینه‌ها خواهید داشت.

پس در ادامه با ما در سفرمارکت همراه شوید تا اطلاعاتی را از این قبیل در اختیارتان قرار دهیم.

 

سفر به مشهد با خرید بلیط ارزان

از آنجایی که بخشی از بودجه سفر شما مربوط به هزینه‌های رفت و برگشت شما می‌شود، می‌توانید از روش‌های ارزان‌تری برای رفت و برگشت استفاده کنید. خرید بلیط هواپیمای ارزان یکی از انتخاب‌هایی است که به شدت می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما موثر باشد.

 خرید بلیط هواپیما چارتر ارزان قیمت، یک گزینه کاملا اقتصادی و مقرون به صرفه است و حتی زمان مسافرت و خرید بلیط می‌تواند در کاهش بیشتر بلیط هواپیما هم موثر باشد. به عنوان مثال در زمان‌هایی که خانواده‌ها درگیر مدرسه رفتن فرزندانشان هستند، مثلا ماه مهر که نه هوا سرد است و نه هوا گرم، بهترین موقعیت برای رفتن به مشهد است چرا که مشهد در این زمان هم آب و هوای خوبی دارد و هم هزینه بلیط هواپیما کاهش می‌یابد.

اگر بلیط هواپیمایتان را از یک موتور جستجو سفر یعنی سفرمارکت خریداری کنید، این امکان را دارید تا قیمت همه آژانس‌ها و سایت‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما را یکجا ببینید، با هم مقایسه کنید و بهترین و مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

از طرفی برخی از مناسب‌های خاص مانند ولادت و شهادت امام رضا (ع) که مسافران مشهد افزایش پیدا می‌کنند، هزینه رزرو بلیط هواپیما مشهد هم افزایش پیدا می‌کند و زمان مناسبی برای سفر به مشهد نیست.

 

سفر به مشهد با قطارهای ارزان قیمت

برای تور مشهد می‌توانید از قطارهای ارزان قیمت نیز استفاده کنید. این قطارها معمولا به صورت ۴ تخته یا ۶ تخته با بودجه کم‌تر نسبت به قطارهای VIP‌ در دسترس هستند. برخی قطارهای دیگری که به قطارهای اتوبوسی شهرت دارند هم هزینه مقرون به صرفه‌ای برای مسافرت هستند.

 

سفر ارزان قیمت به مشهد با کاهش هزینه‌های حمل و نقل شهری

برای رفت و آمد در شهر مانند رفتن به حرم امام رضا یا رفتن به بازار می‌توانید به جای تاکسی از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتویوس‌ها استفاده کنید. مترو نیز در سرتاسر شهر در دسترس است و شما می‌توانید از مترو برای کاهش هزینه‌های حمل و نقل استفاده کنید.

88

سفر ارزان به مشهد با بردن غذا از خانه در طول مسیر

یکی از روش‌های کاهش هزینه برای سفر به مشهد این است که می‌توانید غذای مسیر را از خانه تهیه کنید تا مجبور نباشید از ساندویچ‎های بیرونی یا غذاهای رستورانی استفاده کنید. درست کردن ساندویچ‌های کتلک خانگی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای غذا در طول سفر است. حتی می‌توانید غذای آماده بیشتری تهیه کنید و برای یک وعده غذای دیگر در مشهد نیز غذای خانگی استفاده کنید.

 

سفر ارزان به مشهد با آشپزی در طول سفر

هنگام رسیدن به مشهد و مستقر شدن، می‌توانید مواد اولیه غذاهای ساده را تهیه کنید و خودتان آشپزی کنید. این کار نه تنها به کاهش هزینه‌های غذا در طول سفر به شما کمک می‌کند بلکه مطمئن خواهید بود که غذای سالم و خانگی استفاده می‌کنید و در طول سفر دچار مسمومیت غذایی نمی‌شوید.

 

سفر ارزان به مشهد با کاهش غذاهای بیرونی

این موضوع، دنباله دو راه حل پیشین است. شما می‌توانید فقط یکی دو بار در رستوران غذا میل کنید و علاوه بر اینکه خودتان آشپزی می‌کنید، از غذاهای محلی مشهد نیز بهره ببرید. البته از جایی که غذاهای محلی را تهیه می‌کنید حتما مطمئن شوید و در مورد کیفیت و سالم بودن آن‌ها تحقیق کنید تا مسافرت به کامتان تلخ نشود!

 

سفر ارزان به مشهد با کاهش هزینه‌های اقامتی

اقامتگاه‌ها و مسافرخانه‌های زیادی در دسترس هستند که هزینه‌های سفر به مشهد را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این مسافرخانه‌ها هزینه معقول‌تری نسبت به هتل‌های چند ستاره دارند. با این حال زمان مسافرت شما نیز در هزینه پرداختی اقامتگاه‌ها موثر است. برخی از این مسافرخانه‌ها کاملا نزدیک به حرم مقدس هستند و برخی دیگر کمی با حرم فاصله دارند که این امر در افزایش و کاهش هزینه‌ها موثر است.

888

سفر ارزان به مشهد با کاهش تفریحات غیر ضروری

سفر به مشهد، یک سفر زیارتی است به همین دلیل سعی کنید تفریحات و رفتن به مراکز تفریحی را اولویت بندی کنید و بیشتر درگیر رفت و‌ آمد به حرم باشید. لیستی از مراکز خرید، مراکز تفریحی و ... را پیدا کنید و تنها به جاهایی بروید که ضروری هستند.

 

سفر ارزان به مشهد با جست و جو و کسب تجربه از مسافران پیشین

این مورد به جمع بندی نهایی کل نکات بالا مربوط است. تجربه افرادی که پیش از شما به مشهد رفته‌اند می‌تواند به شدت در کاهش هزینه‌های شما موثر باشد. به عنوان مثال از آن‌ها بهترین راه‌های رفتن به حرم را بپرسید یا تا حد ممکن مسافرخانه‌ای را انتخاب کنید که به حرم نزدیک باشد. در خصوص مراکز خرید ارزان قیمت پرس و جو کنید و نکات کلیدی سفر به مشهد را از آن‌ها بپرسید.

 

سفر ارزان به مشهد با جوگیر نشدن در پول خرج کردن

بی چون و چرا در پول خرج کردن و هزینه‌های اضافی خودداری کنید. مخصوصا اگر با افراد دیگری راهی سفر شده‌اید، رودربایستی را کنار بگذارید و از ریخت و پاش‌های اضافی دوری کنید! دقت داشته باشید که آوردن سوغات نیز یکی از رسم و رسوم‌های دیرینه‌ی ایرانیان است که اگر بخواهید پیرو آن باشید؛ هزینه‌های شما به طور سرسام آوری بالا خواهد رفت. پس می‌توانید از این مورد نیز چشم پوشی کنید.

در صورتی که تمایل دارید در مورد سوغات مشهد اطلاعات بیشتری به دست آورده تا قادر به برآورد هزینه باشید، می‌توانید بر روی لینک بالا کلیک کنید.

 

چرا سفرمارکت؟

سفرمارکت مفتخر است که توانسته پس از فعالیت طی سال‌های متمادی، اعتماد مشتریان را به خود جلب کند. این مجموعه تاکنون به همکاری با بیش از 300 آژانس مسافرتی پرداخته و به عنوان یک موتور جستجوی بلیط هواپیما (داخلی و خارجی) ارزانترین موارد را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.

این موتور جستجو این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به جای چرخیدن در سایت‌های مختلف گوگل و از دست دادن زمان خود، قیمت تمام تورها را در کنار هم دیده و به مقایسه‌ی آن‌ها بپردازید و مناسب‌ترین گزینه را بر اساس شرایط خود برگزینید.

اگر قصد سفر به مشهد یا سایر نقاط ایران و جهان را دارید، خبر خوب این است که با سفرمارکت ممکن است شامل تخفیفات ویژه و حتی قرعه کشی نیز بشوید. تمام تلاش این مجموعه بر این موضوع متمرکز است تا سفر خوبی را برای شما رقم بزند.

با ما در سفرمارکت همراه و همسفر شوید...

سخن پایانی

هزینه‌های سرسام آور سفرها از هزینه‌های ضروری گرفته تا هزینه‌های غیر ضروری، می‌تواند جیب افراد را حسابی خالی کند و همین امر باعث می‌شود تا فکر سفر را از سرشان بیرون کنند. ما در بالا سعی کردیم به ذکر برخی از روش‌هایی که می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های سفر به مشهد شود را برای شما عزیزان شرح دهیم.

بی شک، تنها روش‌های بالا، کار ساز نیست و روش‌های دیگری هم در این باره وجود دارند. اگر شما نیز راه حل دیگری در خصوص مسافرت به مشهد با کمترین هزینه می‎شناسید با ما و دیگر مخاطبان در میان بگذارید. سفر خوشی را برای شما آرزومندیم.