به گزارش پایگاه خبری نشان :

همیشه این کارها میمونه برای دقیقه 90 و آدم فکر میکنه سه سوته میرم یک حلقه میخرم و میام دیگه!

ولی وقتی شروع میکنی به خرید تازه میفهمی که ای داد بیداد، قضیه خیلی پیچیده تر از چیزی بود که فکر می کردم!

با اینکه حلقه ازدواج یکی از مهمترین خریدهای عروسی هست ولی همیشه مظلوم واقع میشه و گذاشته میشه برای روزهای آخر. ولی نگران نباشین، چه زمان زیادی تا عروسیتون مونده باشه، چه دو هفته دیگه عروسیتون باشه، یک راه حل برای ساده کردن انتخاب و خریدتون وجود داره که تو اولین روز خرید، حلقه ی دلخواهتون رو پیدا کنین.

فقط کافیه سبک کلی حلقه دلخواهتون رو مشخص کنین و بعد از اون یکی دو مورد از جواهری هایی که تنوع زیادی در سبک مورد نظر شما دارن رو انتخاب کنین.

شما میدونین چه سبکی حلقه ازدواج دوست دارین؟ اگر نمیدونین، جای درستی اومدین، قرار هست اینجا با سبک های کلی حلقه ازدواج آشنا بشین و با هم طرح های حلقه ازدواج زمردی، مطابق با این سبک ها رو هم بررسی کنیم.

حلقه ازدواج طلا یا جواهر؟

قبل از هر چیزی باید ببینم مینیمال و ساده پسند هستیم یا انگشترهای پر زرق و برق و شلوغ دوست داریم؟ دوست داریم حلقه ازدواجمان با همسرمان ست باشد یا نباشد؟ در ادامه هر یک از اینها را بررسی می کنیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.

حلقه ازدواج طلا

یکی از پرطرفدارترین حلقه های ازدواج در این روزها حلقه ازدواج طلا است. به خصوص حلقه ازدواج طلا ساده که به آن رینگ ساده هم گفته می شود.

این مدل حلقه ازدواج مزایای زیادی دارد که باعث محبوبیت آن شده است. در بین حلقه های ازدواج طلا، طرح های بسیار متنوع و زیادی برای مینیمال پسندان وجود دارد و علاوه بر آن، این انگشتر قیمت بسیار کمتری نسبت به حلقه ازدواج جواهر دارد و مناسب افرادی است که بودجه ی ازدواج کمتری دارند.

این انگشتر ها به نسبت حلقه ازدواج جواهر راحت تر استفاده می شوند و گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در کل روز هستند، بدون آنکه مزاحمتی برای فعالیت های روزانه ی شما ایجاد کنند. برویم باهم دو نمونه از طرح های حلقه ازدواج طلا از جواهری زمردی (zomorodi.com) را ببینیم:

- حلقه ازدواج زمردی، طرح ایمورتال (Immortal)

این طرح حلقه ازدواج بی نظیر زمردی، سادگی چشم نوازی را دل خود جای داده است. طرح های هندسی تکرار شونده ی این حلقه، نمادی است از عشق بی پایان میان زن و مرد.

حلقه ازدواج زمردی طرح ایمورتال، برای نسل‌های جوان و با تجسمی از حرارت عشق‌های جوانی، توسط گالری زمردی طراحی شده است.

https://www.zomorodi.com/fa/products/wedding-rings/857/immortal-9536

- حلقه ازدواج زمردی، طرح رومن

اگر می خواهید انتخابی مینیمال و بی زمان داشته باشید که در هر دوره ای زیبا به نظر برسد، طرح رومن می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

این حلقه که مثل تمام طلاهای جواهری زمردی از طلای 18 عیار ساخته شده است، بازتاب عشق بی‌انتهای شما است. این حلقه به صورت ست هم قابل استفاده است.

https://www.zomorodi.com/fa/products/wedding-rings/745/roman-9839

حلقه ازدواج ست

حلقه ازدواج ست هم طرفداران مخصوص به خود را دارد. این طرفداری شاید به آن دلیل است که با این حلقه ها افراد احساس نزدیکی بیشتری با همسر خود می کنند.

البته اگر حلقه ی ست می خواهید باید به حلقه های ساده تر اکتفا کنید. چون قرار است حلقه ی شما و همسرتان با هم هماهنگ باشد، در نتیجه نمی توان به آن قر و فر بیش از حد داد تا برای مردان هم قابل استفاده باشد.

- حلقه ازدواج زمردی طرح گیوا

حلقه ی زنانه ی این ست زیبا از طلای سفید و حلقه ی مردانه ی آن از پلاتین ساخته شده است. حلقه ی مردانه این ست کاملا ساده ساخته شده است و حلقه زنانه آن با دو ردیف برلیان کوچک، دلبرانه میان انگشتان شما خودنمایی می‌کند.

https://www.zomorodi.com/fa/products/couple-rings/618/giva-15368-8779

حلقه ازدواج جواهر

حلقه ازدواج جواهر چند سالی است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. البته اگر جیب هایمان اجازه بدهد!

حلقه ازدواج جواهر به دلیل استفاده از سنگ های قیمتی مثل الماس و یاقوت در آن، درخشش و زیبایی بی نظیری دارد که توجه همه را به خودش جلب می کند.

حلقه های جواهر هم انواع ساده تر و یا پر زرق و برق تری را دارد که شما می توانید متناسب با سلیقه تان هر کدام از آنها را انتخاب کنید.

در بین حلقه های ازدواج جواهر دو مدل هستند که طرفداران بسیاری زیادی دارند. این دو مدل عبارت اند از:

  • حلقه ازدواج سولیتر (Solitaire)

حلقه ازدواج سولیتر یا تک نگین همانطور که از اسم آن مشخص است دارای یک تک نگین درشت الماس مرکزی است. در این مدل، پایه ی انگشتر بدون هیچی تزئین یا نگینی در ساده ترین حالت ممکن رها می شود.

تک نگین روی انگشتر سولیتر می تواند هر نوع سنگ قیمتی باشد، اما مرسوم ترین آنها برای حلقه ازدواج همان الماس است.

الماس این انگشتر می تواند برش های متنوعی مثل برش برلیان، برش امرالد (emerald) و برش مارکیز (Marquise) داشته باشد که کاملا به سلیقه ی شما بستگی دارد.

در لینک زیر میتوانید یکی از زیباترین های حلقه ازدواج زمردی طرح سولیتر را ببینید. این انگشتر زیبا با الماس برش گرد برلیان ساخته شده است که دارای بالاترین کیفیت و شناسنامه ی GIA است:

https://www.zomorodi.com/fa/products/wedding-rings/242/simple-solitair-14930-13472

  • حلقه ازدواج هیلو (Halo)

حلقه ازدواج هیلو هم یکی دیگر از حلقه های ازدواج جواهر معروف در دنیا است. این حلقه تقریبا شبیه به انگشتر سولیتر است با این تفاوت که هاله ای از الماس های کوچک در یک یا دو ردیف، الماس درشت مرکزی را احاطه کرده اند.

پایه ی این انگشتر هم می تواند با سنگ یا حکاکی، تزئین شده باشد. در ادامه یک نمونه زیبا از انگشتر هیلو زمردی را برای شما توصیف میکنیم:

- حلقه ازدواج زمردی طرح رین دراپ

این حلقه ازدواج خاص از کالکشن هیلو جواهری زمردی، با برش الماس اشکی (pear) خود، قطره‌ای بلورین از باران عشقتان است. 

در این طرح، برلیان‌های درخشان چون قطرات باران بر رینگ ظریف و باریک طلا قرار گرفته و طرحی کلاسیک و

منحصر به فرد خلق کرده‌اند.

https://www.zomorodi.com/fa/products/wedding-rings/594/rain-drop-wr-16912

در اینجا چند سبک معروف حلقه ازدواج در دنیا را با هم بررسی کردیم و مثال هایی از هر یک از آنها به شما نشان دادیم. اما طرح های جذاب جواهری زمردی به این چند مورد خلاصه نمیشود و شما می توانید با سر زدن به شبکه های اجتماعی آنها با دریایی از طلا و جواهرات بی نظیر روبرو شوید و از بین آنها طرح مورد نظرتان را پیدا کنید:

Instagram: https://www.instagram.com/zomorodijewelry/

Twitter: https://twitter.com/zomorodijewelry

Aparat: https://www.aparat.com/zomorodi_jewelry

Pinterest: https://www.pinterest.com/zomorodijewelry

اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره داشتید، مشاوران زمردی با صبر و حوصله پاسخگوی شما هستند:

021-55622715

09121509364