به گزارش پایگاه خبری نشان :

لیفت صورت یا ریتیدکتومی نوعی جراحی زیبایی است که می تواند علائم ناشی از پیری را از بین ببرد و جوانی و شادابی را مجدد به چهره شما باز گرداند.امروزه به دلیل ماندگاری بالای این روش جوان سازی ، متقاضیان زیادی خواستار این عمل جراحی هستند. اما گام نخست پیش از جراحی ، انتخاب جراح قابل اعتمادی است که مشاهده نمونه لیفت صورت این جراح ، بتواند ما را به اطمینان در انتخاب برساند. یکی از جراح های موفق در زمینه لیفت صورت دکتر اسماعیل شیرزادگان می باشد که به دلیل سال ها تجربه به یکی از بهترین جراح های پلاستیک و زیبایی در تهران تبدیل شده است.

لیفت صورت

لیفت صورت با چه هدفی انجام می شود ؟

این جراحی برای افرادی که از نشانه های پیری بر روی صورت خود رنج می برند ، بسیار مناسب می باشد. از این جراحی با هدف برطرف کردن موارد زیر می توان کمک گرفت :

شل و آویزان شدن پوست که به دلیل افزایش سن اتفاق می افتد.

از بین بردن خطوط عمیق در نواحی پلک تحتانی

برطرف کردن شیارهای عمیق در اطراف پلک

از بین بردن خطوط عمیق گوشه دهان و کناره های بینی

برطرف کردن افتادگی های پوست که به دلیل تخریب بافت چربی ایجاد شده است

برطرف کردن افتادگی های پوست گردن و زیر چانه

البته باید در نظر داشته باشید که با لیفت صورت تنها آثار و علائم پیری از بین خواهد رفت و تغییری در چهره و اجزای صورت فرد ایجاد نخواهد شد و همچنین این عمل جراحی توانایی توقف فرآیند پیری را ندارد اما می تواند آن را به تعویق بیندازد.

دیدن نمونه لیفت صورت جراح چه تاثیری دارد ؟

انتخاب جراح که تخصص ، مهارت و تجربه فراوانی دارد ، می تواند در نتیجه جراحی تاثیر گذار باشد و موجب می شود بیمار با اطمینان زیبایی و سلامت خود را به دستان جراحی که تبحر فراوانی دارد ، بسپارد. اما چطور می توان بهترین جراح لیفت صورت را انتخاب کرد ؟ برای انتخاب بهترین جراح لیفت راه های مختلفی وجود دارد. اما یکی از فاکتورهایی که می تواند در انتخاب جراح کمک کننده باشد دیدن نمونه کارهای لیفت صورت و یا دیدن فیلم های لیفت صورت است که جراح در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت خود منتشر می کند. با دیدن نمونه لیفت صورت جراحان می توانید تصاویر قبل و بعد سایر مراجعه کنندگان را مشاهده کنید و به میزان تغییرات آن ها پی ببرید. اگر نمونه لیفت های انجام شده توسط جراح از نظر شما رضایت بخش بود ، می توانید به صورت حضوری به مطب برای انجام مشاوره ، مراجعه کنید. در جلسه مشاوره با پزشک نیز عوامل مختلفی بررسی می شود و شما می توانید سوالات و انتظارات خود را از عمل لیفت صورت در این جلسه بیان کنید. در نهایت جراح پیشنهاد و توصیه های لازم را برای رسیدن به بهترین نتیجه بیان می کند. در جلسه مشاوره با بهترین دکتر لیفت صورت شرایط پزشکی ، حساسیت های دارویی ، مصرف داروهای فعلی و یا سابقه جراحی های قبلی شما  نیز لازم است ، بررسی شود.

دکتر اسماعیل شیرزادگان از بهترین مختصصان جراحی پلاستیک و زیبایی می باشد. ایشان به دلیل سال ها تجربه در زمینه جراحی هایی زیبایی و داشتن عمل های موفق مراجعه کنندگان بسیاری دارد. رضایت بالای مراجعه کنندگان که جراحی لیفت صورت و سایر عمل های جراحی خود را زیر نظر دکتر شیرزادگان انجام داده اند ، نشان از شهرت و تبحر این جراح دارد. به دلیل آشنایی که جراحان پلاستیک و زیبایی با قواعد زیبایی شناسی دارند ، موجب می شود عمل لیفت صورت را به خوبی و متناسب با چهره هر فرد انجام دهند تا بهترین نتیجه حاصل شود. اگر قصد لیفت صورت با دکتر شیرزادگان را دارید ، می توانید به صفحه اینستاگرام و یا وب سایت اصلی ایشان مراجعه کنید تا نمونه لیفت صورت دکتر شیرزادگان را ببینید تا با اطمینان و خیالی آسوده اقدام به جراحی نزد ایشان نمایید.

دکتر شیرزادگان

آماده شدن برای جراحی لیفت صورت

بعد از انتخاب جراح و انجام مشاوره لازم است برای جراحی لیفت صورت آماده شوید. آزمایش هایی برای شما تجویز می شود تا سلامت شما به صورت دقیق تری بررسی شود تا بیمار در هنگام بیهوشی و یا دوره ریکاوری دچار مشکل جدی نشود. این جراحی تحت بیهوشی عمومی انجام می شود و میزان ورم و کبودی ناشی از جراحی در آن بسیار کم است. به هر حال توصیه هایی به بیمار می شود که لازم است آن ها را جدی بگیرد تا از عوارض جدی جراحی ایمن باشد و هم چنین دوره ریکاوری با سرعت بالا و بدون هیچ مشکلی سپری شود تا بیمار زودتر بتواند نتیجه جراحی را مشاهده کند.

نکات قابل توجه در جراحی لیفت صورت

حتما سوالت خود را از پزشک بپرسید : داشتن کمی اضطراب برای انجام جراحی طبیعی است اما می توانید با مطرح کردن نگرانی و سوالات خود این اضطراب را برطرف کنید. به هیچ عنوان از پرسیدن سوال از جراح خجالت نکشید.

رعایت مراقبت های بعد از جراحی را جدی بگیرید : بعد از جراحی لیستی از مراقبت هایی که لازم است بعد از جراحی لیفت صورت انجام دهید ، به شما ارائه می شود. به همین دلیل لازم است این مراقبت ها را جدی بگیرید. رعایت مواردی که بیان می شود می تواند در نتیجه جراحی و تسریع روند بهبودی بسیار تاثیر گذار باشد. در صورتی که مشکلی داشتید لازم است حتما به پزشک اطلاع دهید.

نتایج و ماندگاری لیفت صورت طولانی مدت خواهد بود : هر چند که دوره ریکاوری بعد از جراحی لیفت صورت ممکن است تا 6 ماه نیز طول بکشد ، اما نتیجه این عمل تا سال ها ماندگار است و هرچه سبک زندگی سالم تری داشته باشید و مراقبت های پوستی را انجام دهید ، می توانید ماندگاری این عمل جراحی را افزایش دهید. امروزه روش های متفاوتی برای لیفتینگ صورت ارائه شده است اما هیچکدام ماندگاری بالایی ندارند و لازم است بعد از مدتی مجدد ترمیم شوند.

هزینه جراحی لیفت صورت

از نکاتی که برای بسیاری از افراد در انجام جراحی لیفت صورت اهمیت دارد ، هزینه های مربوط به جراحی می باشد. می توانید در مورد هزینه های جراحی از پزشک مورد نظر خود در جلسه مشاوره سوال کنید ؛ زیرا هزینه جراحی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود.