به گزارش پایگاه خبری نشان :

در دنیای امروز و خصوصاً پس از همه گیری کرونا کسب و کارهایی غیرالکترونیکی محکوم به شکست هستند و کسب و کارها برای ادامه فعالیت باید خود را ارتقا داده و خدماتی بصورت الکترونیکی و مجازی نیز به مشتریان خود ارائه دهند. برای اینکه شما کسب و کار الکترونیکی داشته باشید داشتن یک سایت حرفه‌ای لازم و ضروری می‌باشد.

در این مقاله شما با دلایل داشتن یک وب سایت حرفه‌ای و شرکت معتبر برای طراحی سایت آشنا خواهید شد، با ما همراه باشید.

چرا باید برای کسب و کارمان سایت داشته باشیم؟

داشتن سایت همانند داشتن مفازه و شرکت بصورت فیزیکی می‌باشد اما با مزایای بسیار نسبت به کسب و کار فیزیکی. همان‌طوری که شما دکوراسیون مغازه خود را تغییر می‌دهید تا مشتری جذب دکوراسیون و ویترین شود، سایت شما نیز ویترین کسب و کار شما می‌باشد و باید سایت شما از نظر گرافیکی نیز مخاطب را جذب کند.

در ادامه برخی از مزایای داشتن وب سایت حرفه‌ای را خواهیم خواند:

  • با داشتن وب سایت برای کسب و کار خود بدون هیچ محدودیت مکانی می‌توانید مشتری‌هایی از سراسر کشور و حتی سراسر دنیا داشته باشید برخلاف کسب و کار فیزیکی که مشتری‌های شما تنها از یک محله یا شهر هستند.
  • در کسب و کار مجازی نیازی به حضور شما به صورت فیزیکی نیست و شما در هر کجای دنیا که باشید، می‌توانید به مشتریان خود خدمات ارائه دهید. حتی زمانی که در سفر هم باشید، باز هم کسب و کار شما کار خواهد کرد.
  • در کسب و کار مجازی عموماً قبل از ارائه سرویس به مشتریان وجه را بصورت آنلاین دریافت خواهید کرد.
  • همان‌طور که محدوده مشتری شما از یک محله یا شهر به یک کشور و یا حتی دنیا افزایش می‌یابد، داشتن سایت حرفه‌ای منجر به افزایش فروش شما خواهد شد.
  • با داشتن وب سایت خدماتی یا فروشگاهی می‌توانید همه محصولات خود را به همراه توضیحات آن‌ها به مشتریان نمایش دهید برخلاف کسب و کار فیزیکی که خودتان باید برای هر کدام از مشتریان بازاریابی کنید.
  • سایت کسب و کار شما بصورت 24 ساعت باز می‌باشد و مشتریان شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند محصولات یا خدمات شما را سفارش دهند. حتی زمانی که شما در خواب هستید، باز هم سایت شما سودده می‌باشد.

برای طراحی سایت چه کاری باید انجام دهیم؟

طراحی سایت نیاز به تخصص دارد و باید سایت طراحی شده بصورت حرفه‌ای باشد و اصول طراحی سایت و سئو در ان رعایت شده باشد. قبل از هرچیزی باید شرکت معتبری برای طراحی سایت پیدا کنید.

شرکت‌های زیادی برای طراحی سایت وجود دارند ولی همان‌طوری که گفته شد باید متشکل از متخصصین حرفه‌ای طراحی سایت و سئو باشند تا شما سایتی حرفه‌ای و مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید.

یکی از شرکت‌های برتر طراحی سایت آژانس دیجیتال هوگر می‌باشد که شما از سراسر کشور خصوصاً در گنبدکاووس و گرگان می‌توانید از خدمات این مجموعه در طراحی سایت حرفه‌ای استفاده کنید.

 

33

 

مهم‌ترین اصول طراحی سایت حرفه‌ای

طراحی رسپانسیو سایت: یعنی سایت از هر دستگاهی با هر اندازه ای باز شد مشکلی در ظاهر سایت پیش نیاید.

بهبود تجربه کاربری یا UX: کاربر به راحتی آن چیزی که می‌خواهد را در سایت پیدا کند.

سرعت لود سایت: هم از نظر کاربر و هم از نظر موتورهای جستجو خیلی اهمیت دارد که سایت سریع لود شود تا کاربر سریع به خواسته خود برسد.

سازگاری با همه مرورگرها: سایت در همه مرورگرها به خوبی نمایش داده شود.

رعایت اصول سئو و بهینه سازی در سایت: اصول سئو و بهینه سازی سایت به خوبی رعایت شود و سایت برای موتورهای جستجو از جمله گوگل بهینه باشد تا بتواند در صفحه اول گوگل نمایش داده شود.

333

چرا باید از خدمات طراحی سایت حرفه‌ای آژانس دیجیتال هوگر استفاده کنیم؟

برخی از دلایل انتخاب آژانس دیجیتال هوگر برای طراحی سایت حرفه‌ای عبارتند از:

  1. آژانس دیجیتال هوگر متشکل از تیمی حرفه‌ای و متخصص در طراحی سایت حرفه‌ای می‌باشد و به شما سایتی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.
  2. آژانس دیجیتال هوگر پشتیبانی قوی و مادام العمر می‌باشد. زمانی که شما برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید ممکن است مشکلات فنی پیش آید و باید این مشکلات فنی پیش از این که توسط مشتریان شما قابل رؤیت باشد رفع گردد، زیرا این نشان دهنده ضعف کسب و کار شما خواهد بود.
  3. برای برندسازی کسب و کار خود نیاز به نشانه ای به نام لوگو دارید، که مشتری با دیدن تصویر این لوگو کسب و کار شما را به یاد آورد. یکی دیگر از خدمات آژانس دیجیتال هوگر طراحی گرافیک می‌باشد که برای کسب و کار شما لوگو و بنر مناسب نیاز شما را طراحی خواهند کرد.
  4. داشتن پیج اینستاگرام مکمل وب سایت می‌باشند و شما برای افزایش مشتریان خود باید در این شبکه اجتماعی نیز فعالیت داشته باشید. مهم‌ترین بخش در هر کسب و کاری تولید محتوای متنی و ویدیویی می‌باشد که آژانس دیجیتال هوگر کار تدوین انواع ویدیو و کلیپ برای انتشار در اینستاگرام و فضای مجازی با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

3333

نمونه کارهای طراحی سایت آژانس دیجیتال هوگر

یکی از راه‌ها برای این که متوجه شوید آن شرکت توانایی طراحی سایت حرفه‌ای و مناسب دارد یا خیر این است که قبل از سفارش نمونه کارهای آن مجموعه را ببینید.

آژانس دیجیتال هوگر نمونه کارهای زیادی برای طراحی سایت دارند که از بخش نمونه کارهای طراحی سایت می‌توانید ببینید.

برای ثبت سفارش طراحی سایت حرفه‌ای در گنبد کاووس و گرگان می‌توانید با شماره ۰۹۹۴۴۲۰۰۰۷۲ از طریق واتساپ در ارتباط باشید و یا از سایت آژانس دیجیتال هوگر دیدن فرمایید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم برای کسب و کار خود حتماً  وب سایت و پیج اینستاگرام داشته باشید تا از فروش بالای خود از اینترنت لذت ببرید. حتماً توجه داشته باشید که طراحی سایت و پیج اینستاگرام خود را به هر شخص و شرکتی واگذار نکنید و از خدمات آژانس دیجیتال هوکر استفاده نمایید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و به کسب و کار و افزایش فروش شما کمک کرده باشد.