به گزارش پایگاه خبری نشان :

امروزه در دنیای مجازی که تمامی اخبار ها و معرفی محصولات بصورت آنلاین ارائه میشود همگی ما باید به فکر انتشار اخبار ، محصولات خود بصورت تصاویر و ویدیئو های دیجیتال باشیم دیگر متن های زیاد و خسته کنند در شبکه های مجازی پاسخگوی مشتریان نبود ، داشتن یک ویدئو موشن گرافیک مناسب یا یک پوستر تبلیغاتی مناسب میتواند کار را برای کاربران ما برای آشنایی با محصولات ما راحت تر کند.

مدرسه گرافیک پلاس اولین پلفترم تخصصی آمزوش ساخت ویدئو های تبلیغاتی ، ساخت پوستره ای تبلیغاتی و آموزش نرم افزار های گرافیکی هست که با آموزش اصولی نرم افزار های مطرح گرافیکی کار شما را راحت میکند.

برای صاحبان کسب و کار که نیاز دارند محصولات خود را در شبکه های اجتماعی بصورت فیلم یا عکس منتشر کنند میتوانند با آموزش های مدرسه گرافیک پلاس به نرم افزار مربوطه مثل افترافکت و فتوشاپ مسلط شوند و از این پس محصولات خودشان را با کیفیت بیشتری به مشتریان خود نشان دهند.

شاید برای شما سوال باشد نرم افزار افترافکت و فتوشاپ چه کاربرد هایی را دارد در ادامه به بررسی این نرم افزار میپردازیم.

فتوشاپ چیست ؟

نرم‌افزار ادوبی فتوشاپ یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای ویرایش عکس‌ها محسوب میشه. این نرم‌افزار فوق‌العاده زیبا و جذاب در ابتدا برای ویرایش عکس‌ها به منظور چاپ روی کاغذ، طراحی شده بود. اما رفته رفته که امور گرافیکی گستردگی بیشتری پیدا کرد، کاربرد این نرم‌افزار هم بیشتر و بیشتر شد و در حال حاضر به جایی رسیده که امروزه در تمامی اموری که به نوعی با گرافیک سروکار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیره. برای نمونه تمامی عکس‌ها از جمله عکس‌های پرسنلی، پوسترها و بیلبوردهای تبلیغاتی موجود در خیابان‌ها، جلد نشریات، تراکت، کارت ویزیت‌ها، بنرها، تیتراژ فیلم‌ها، سایت‌ها، رابط‌های گرافیکی طراحی شده برای سایت‌ها و ... برای این که زیباتر به نظر برسند، حداقل می‌بایست یکبار به واسطه نرم‌افزار فتوشاپ ادیت بشند یا به عبارتی از زیر دست یک فتوشاپ‌کار رد بشند.

حتی می‌تونید به کمک این نرم‌افزار چند عکس رو با یک‌دیگر ترکیب کرده و یک عکس جدید و زیبا به وجود بیارید که جلوه‌ای کاملاً طبیعی نیز داشته باشه. همینطور می‌تونید برای ساخت تصاویر متحرکی که در گوشه و کنار وب سایت‌ها به عنوان بنر می‌بینید، از فتوشاپ استفاده کنید. این تصاویر متحرک که از اون‌ها به عنوان Gif یاد میشه و ممکنه در نرم‌افزارهای مختلف نیز با اون‌ها روبه‌رو شده باشید، نمونه‌ای از تصاویر متحرک تولید شده با فتوشاپ هستند. یا اگر در آلبوم عکس‌های قدیمی خود، عکسی رو دارید که به مرور زمان شکسته شده یا بخشی از اون از بین رفته، با استفاده از فتوشاپ اون رو ترمیم کنید و کیفیت‌اش رو نیز ارتقا بدید.

افترافکت چیست ؟

نرم‌افزار ادوبی افترافکت یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهاست که قابلیت‌های متعددی رو در خودش جای داده. به همین دلیل کار رو برای کاربران بسیار ساده‌تر کرده. اگرچه این برنامه برای افراد مبتدی چندان راحت نیست اما بدلیل داشتن ابزارها و قابلیت‌های ویرایشی زیاد، یک گزینه بسیار مناسب و جذاب برای طراحان به حساب میاد. یکی از قابلیت‌های این برنامه Camera Tracking هست که به کاربران اجازه میده ویدئوهای اصلی رو ویرایش یا ویدئویی رو به اون اضافه کنند یا اینکه حتی متنی رو به ویدئو اضافه کنند.

علاوه‌بر همه این موارد، قابلیت متحرک‌سازی موشن‌گرافیک هم در این برنامه قرار داده شده تا کاربران بتونند، تصاویر ثابت رو به تصاویر متحرک یا کلیپ‌های ویدئویی تبدیل کنند. قابلیت Expression نیز به کاربران کمک میکنه تا بتونند با کنترل سکانس‌های انیمیشنی با استفاده از کدهایی، به فرآیند تولید انیمیشن سرعت ببخشند.

 در بالا درمورد نرم افزار های  تولید محتوای تصویری فتوشاپ و افترافکت صحبت کردیم  و تا اندازه ای آشنا شدید اگر به آموزش افترافکت یا آموزش فتوشاپ  نیاز دارید مدرسه گرافیک پلاس را به شما توصیه میکنم.