به گزارش پایگاه خبری نشان :

خلاصه توانایی ها:

کارشناسی علوم مهندسی از دانشگاه پردیس بین الملل امام خیمنی قزوین

    فارغ التحصیل رشته های برنامه نویسی ، طراحی سایت از مجتمع فنی تهران

    مدیر سئو

    مسلط به زبان های HTML _ CSS , JAVASCRIPT , PHP ,……

    مدرس فن بیان و روابط اجتماعی

    متخصص تولید محتوا سئو شده

    متخصص تبلیغ نویسی

    کارشناس فروش و بازاریابی دیجیتال

    …..

 

خدمات قابل ارائه :

    طراحی انواع سایت فروشگاهی ، شرکتی و…

    سئو

    بر طرف کردن مشکلات سایت

    طراحی گرافیکی

    محتوای تخصصی سئو شده

    تبلیغ نویسی

    بازاریابی دیجیتال

    دیجیتال مارکتینگ

    فانل سازی

    سیستم سازی

    چت بات

    بهینه سازی برند

    ارائه راهکار های فروش بیشتر

    ……

 

 

سئو کار در کرج

33

( یک سئو کار در کرج )

سئو یا بهینه بهینه سازی موتور جست و جو. به زبان ساده تر به تمام کار هایی که انجام می شود تا یک سایت روی کلمه خاصی به صفحه اول بیاد ، سئو گفته میشود. مهارتی کاملا تخصصی که نیاز به دانش فنی و کمی کدنویسی دارد. به طور کلی عملیات سئو شامل چند بخش می شود :. سئو محتوایی ، لینک سازی داخلی ، لینک سازی خارجی ، سئو فنی و تگ ها …. برای سئو اول از همه لازم است در سایت شما تغییراتی اعمال شود تا رباط های گوگل ارتباط راحت و بهتری با سایت شما بگیرند. این تغییرات باید توسط متخصص سئو انجام شود ( زیرا نیاز به دانش فنی دارد ). بعد از آن نوبت به سئو ظاهری و محتوایی است. چیزی که باعث می شود گوگل به سایت ما امتیاز بیشتری بدهد این است که به طور مداوم محتوای با کیفیت و سئو شده منتشر کنیم. در واقع باید گفت :

( محتوای شما ، پادشاه سئو سایت شما می باشد. )

نکته بعدی انجام لینک سازی داخلی در سایت شما می باشد.  لینک سازی داخلی به معنای ارتباط بین بخش های مختلف سایت شما با یک دیگر است. لینک سازی داخلی هر چند کم اهمیت به نظر می رسد، اما تعصیر فوق العاده ای در سئو سایت شما دارد. مرحله اخر لینک سازی خارجی یا بک لینک  است . اگر در هر سایتی به جز سایت خودتان لینکی از سایت شما باشد ، به آن بک لینک گفته می شود. سایت خارجی ذکر شده هر چه اعتبار بیشتری داشته باشد ، آن بک لینک برای شما با ارزش تر خواهد بود .چون گوگل این موضوع را متوجه می شود و به سایت شما اعتبار بیشتری می دهد. در مجموع نکات زیادی راجب بک لینک وجود دارد که متخصص سئو باید به آن ها تسلط کاملی داشته باشد. امیر مهدی یوسف زاده

 

طراح سایت در کرج

333

( یک طراح سایت در کرج )

طراحی سایت را می توان ترکیب خلاقیت و دانش فنی دانست. سایت ها انواع متفاوتی دارند و متناسب با نیاز کارفرما طراحی می شوند. هر سایت ( فروشگاهی ، شرکتی ، رزومه و.. ) نیاز به امکانات متفاوت و خاصی دارد. و این وظیفه طراح سایت است که ، به بهترین شکل و بهینه ترین حالت ممکن ، آن ها را در سایت پیاده کند. علاوه بر رعایت اوصول طراحی سایت با وردپرس ( که بسیار مهم می باشد!.) ، با در خواست کارفرما ، بعضی از سایت ها به صورت دستی کد نویسی می شوند که کاملا اختصاصی می باشند. این گونه سایت ها به شدت تخصصی بوده و نیاز به مهارت کامل در کدنویسی دارد.

 

متخصص تولید محتوا در کرج

3333

( یک متخصص تولید محتوا در کرج )

تولید محتوا یکی دیگر از مباحث مهم در پیشرفت یک کسب و کار یا برند می باشد. در واقع این محتوا است که مخاطب را جذب و به مشتری تبدیل میکند. همچنین در گوگل و شبکه های مجازی ، تولید محتوا از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. اما در گوگل شرایط تولید محتوا کمی متفاوت است. محتوا که در گوگل منتشر میکنید باید :

    اختصاصی باشد ( به هیچ وجع کپی نباشد.)

    طولانی و مفید باشد.

    از اوصول سئو پیروی کند.

    جذاب باشد ( به طوری که مخاطب تا انتها آن را دنبال کند.)

    ….

اما تولید محتوا در گوگل یک مزیت فوق العاده دارد!. شما اگر بهترین متحوا را نیز در شبکه های اجتماعی منتشر کنید. نیاز به تبلیغ دارید تا به خوبی دیده شود. اما اگر یک محتوا تخصصی و عالی در گوگل منتشر کنید ، گوگل بدون هزینه آن را به هزاران نفر نشان می دهد. به این صورت که : فرض کنید یک محتوا راجب خرید کفش منتشر کرده ایم،. این محتوا را روی کلمه خرید کفش سئو کرده ایم ، اگر این محتوا از اوصول و قواعد پیروی کرده باشد و گوگل آن را تایید کند ،. هر مخاطبی که در گوگل راجب خرید کفش سرچ کند ، گوگل مقاله شما را به او نشان میدهد. این گونه بازدید بالا و در نتیجه فروش بالایی خواهید داشت. ( سایت برسی کلمات کلیدی.) اما نکته مهم این است که متحوا نوشتن کار هر کسی نیست!. نیاز به دانش فنی و مهارت سئو دارد. همچنین متخصص تولید محتوا می بایست ذهنی خلاق برای تولید یک محتوا جدید و غیر کپی نیز داشته باشد. ( سایت هایی از جمله plagiarismdetector می تواند در تشخیص متن کپی به شما کمک کنند).

 

تبلیغ نویس در کرج

( یک تبلیغ نویس در کرج )

شاید تا به حال کم تر اسم تبلیغ نویس به گوش شما خورده باشد. همان طور که از اسمش پیداست ، کسی است که تبلیغ می نویسد. اما شاید فکر کنید هر کسی می تواند این کار را انجام دهد!. این طور نیست تفاوت بین یک متن تبلیغاتی که تبلیغ نویس نوشته است با متنی که یک فرد عادی نوشته است کاملا مشخص می باشد. زیرا یک تبلیغ نویس ماهر به مسائلی همچون روان شناسی انسان ، روش های فروش بیشتر  و… کاملا مسلط است. و یک متن را به گونه ای می نویسد که خواننده با خواندن آن ، برای خرید به شدت تحریک شود. نیلانت