به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

امروزه با وارد شدن کسب و کار ها به دنیای وب، افراد قبل از خرید کالا با جستجو در اینترنت به دنبال بهترین کالا با مناسب ترین قیمت می گردند و سپس اقدام به خرید می نمایند. ضمن اینکه مواردی همچون کمبود وقت، ترافیک و … بیشتر افراد تمایل به خرید آنلاین پیدا کرده اند و تمامی خرید های خود را در بستر اینترنت انجام می دهند. بنابراین کسب و کاری موفق است که بتواند به صورت آنلاین به مردم خدمات رسانی کند. امروزه نمونه طراحی سایت به افراد کمک می کند تا در زمان سفارش سایت مناسب ترین آن را انتخاب کنند. طراحی حرفه ای سایت کسب و کار در مواردی به وسیله طراحی وردپرس اختصاصی صورت می گیرد.

وقتی کاربران به دنبال محصولات و خدمات حوزه شما باشند ، با یک جست و جو در نتایج گوگل نام شما را مشاهده خواهند کرد . به این صورت با دیدن وبسایت در نتایج گوگل از سایت بازدید می شود و به این ترتیب محصولات یا خدمات شما به مروز زمان معرفی می شود. اگر طراحی سایت شما غیر اصولی باشد تمام هزینه ها بی نتیجه خواهد بود. مجموعه سی ام اس ایران یکی از مراکز معتبر می باشد که به شما کمک می کند تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

 

چگونه یک وب سایت را مدیریت کنیم؟

سایتی که برای شما طراحی می گردد از یک پنل مخصوص برخوردار است که به وسیله آن می توانید تمامی امور مرتبط با سایت را مدیریت نمایید. ضمن اینکه در صورتی که سایت شما با CMS طراحی شده باشد ، پنل خود وردپرس در اختیار شما قرار خواهد گرفت و برای مدیریت سایت شما افزونه های لازم و آسان نصب می شوند. در صورتی هم که یک طراحی سایت اختصاصی داشته باشید پنل آن به صورت اختصاصی برای شما طراحی می گردد.

آموزش کار با پنل ها و مدیریت سایت، برای هر دو روش نیز بعد از تحویل سایت به شما به طور کامل ارائه می گردد. علاوه بر اینکه بعد از اتمام طراحی وبسایت سایت آموزش کار با پنل سایت های وردپرسی را آموزش می دهد.همچنین به راحتی می توانید با وارد شدن به سایت وردپرس فارسی، تمامی آموزش های مرتبط با آن را مطالعه نمایید.

تولید محتوا برای سایت یکی دیگر از کارهایی که بعد از طراحی سایت باید فکری به حال آن نمایید. تولید محتوا ضمن کمک برای دیده شدن سایت شما ، کمک می کند کاربرانتان بیشتر با خدمات شما آشنا شود و حس اعتماد را در آن بیش از پیش جلب می کند.

نمونه طراحی سایت

برای انتخاب کردن یک شرکت طراحی حرفه ای سایت می بایست همه ی سوابق و فعالیت و رزومه کاری آن شرکت را به خوبی بررسی کنید. لازم است تا زرمه کاری شرکت طراحی وب در همه ی زمینه های تجاری به شما خدمات رسانی کند. بهتر است قبل از اینکه اقدام به طراحی سایت کنید نمونه کار طراحی سایت را مشاهده نمایید و با توجه به کاربر پسند بودن آن ، انتخاب نمایید. به طور کلی یک شرکت طراحی وب سایت می بایست طرح ذهنی شما رو با مشاوره قوی تر قبل از اجرای کار درست تداعی نماید .

چه زمانی به طراحی وردپرس اختصاصی نیاز است؟

طراحی قالب وردپرس اختصاصی گامی مهم جهت نمایش ایده‌های شما در دنیای وب می باشد ولی با سبکی منحصربه فرد که خودتان انتخاب می کنید. در صورتی که می خواهید قالب اختصاصی خود را داشته باشید ولی سوال های زیادی در این خصوص دارید یا به دنبال یک مرکز معتبر و مطمئن می باشید، ما به شما مرکز سی ام اس ایران را معرفی می نماییم. این مرکز به طور کامل سوالات شما را پاسخ می دهد. کارشناسان این مجموعه آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

وردپرس به عنوان محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا شناخته می شود. وردپرس قدرتمند دارای تعداد بسیار زیادی قالب آماده می باشد که کاربران با استفاده از آن‌ها می ‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای یک پوسته برای سایت خود داشته باشند. ضمن اینکه تعداد زیادی قالب آماده توسط شرکت‌ها یا توسعه‌دهندگان وب، طراحی شده که با قیمت‌های مختلف به فروش می ‌رسد که می ‌توان از آن ها هم بهره برداری کرد.ولی این پوسته‌ها نیاز همه‌ی کاربران را رفع نخواهد کرد و همیشه افرادی به دنبال طراحی قالب وردپرس به صورت اختصاصی و بر طبق سلیقه‌ی خود بوده‌اند.

نمونه طراحی سایت

دلایل نیاز شما به یک قالب وردپرس اختصاصی :

  • نیاز به گرافیک منحصر به فرد و غیرتکراری دارید: اگر برای سایت خود از قالب‌های آماده استفاده کرده اید قطعا انتظار داشته باشید که پوسته و ظاهر سایت شما در صدها سایت دیگر تکرار شود. اگر می خواهید متفاوت باشید به فکر سفارش طراحی قالب وردپرس باشید .

  • طرح خاصی مد نظر دارید: اگر ایده و طرح‌های خاصی برای سایت خود مد نظر دارید، قطعاً طرح‌های آماده نیاز شما را رفع نمی کنند.

  • روی برند سازی کسب و کارتان کار می‌کنید: اگر هدف شما برند بودن است. قطعاً طرح‌های آماده که توسط بسیاری از افراد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند، مناسب شما نیست.

طراحی حرفه ای سایت

برای طراحی سایت به کجا مراجعه کنیم؟

در این مقاله قصد داشتیم تا اطلاعات کاملی را در رابطه با طراحی حرفه ای سایت و نمونه طراحی وردپرس اختصاصی سایت فروشگاهی با شما در میان بگذاریم. اگر می خواهید برای سفارش سایت اختصاصی اقدام کنید باید به موارد متعددی توجه داشته باشید این موارد شامل گرافیک سایت، سرعت سایت و منو طراحی شده در سایت می شوند.

شرکت طراحی سایت سی ام اس ایران (cms-iran.com) ارائه دهنده خدمات طراحی وب سایت به صورت کد نویسی و کاملا اختصاصی مناسب برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یا گسترش فعالیت خود در فضای اینترنت هستند. این شرکت به درخشش کسب و کار شما کمک می کند و باعث رشد شما در دنیای اینترنت می شود.