به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

دبی برای کسانی که دنبال یک تفریح حسابی و تمام‌عیار هستند، یکی از بهترین مقصدها است. افرادی زیادی هم با اهداف تجاری و برگزاری جلسات کاری به این شهر سفر می‌کنند. با توجه به اینکه دبی شهر لوکس و گرانی است، خرید بلیط ارزان هواپیما دبی دغدغه بسیاری از مسافران محسوب می‌شود. خوشبختانه با به‌کارگیری چند ترفند ساده، از هر کجای جهان که باشید می‌توانید بلیط ارزان دبی خریداری کنید. در مطلب حاضر قرار است تعدادی از این ترفندها برای خرید بلیط استانبول به دبی را در اختیار شما قرار دهیم. حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تاریخ خرید بلیط استانبول دبی مهم است

روند پروازهای سیستمی به این صورت است که هر چه به تاریخ سفر نزدیک‌تر می‌شوید، با توجه به پرشدن صندلی‌های ایرلاین‌های ارزان، قیمت بلیط هواپیما دبی افزایش پیدا می‌کند. از این رو، اگر زودتر برای رزرو بلیط اقدام کنید، احتمال اینکه بلیط ارزان گیرتان بیاید بیشتر است. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما 60-45 روز پیش از تاریخ سفر است.

ساعت و روز پرواز را هوشمندانه انتخاب کنید

ساعت و روز پرواز، بر قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار است و در روزها و ساعت‌های مختلف هفته، پرواز مورد نظر شما ممکن است نوسان قیمتی زیادی داشته باشد. روزهای اول هفته در مقایسه با آخر هفته، بلیط هواپیما معمولا ارزان‌تر است. همچنین، اگر ساعت پروازتان را به اول صبح یا آخر شب موکول کنید، احتمال اینکه بلیط ارزان گیرتان بیاید بیشتر خواهد بود. اکثر مسافران ترجیح می‌دهند در ساعاتی نزدیک به چک این و چک اوت هتل پرواز داشته باشند و همین مسئله هم باعث شده است که قیمت بلیط هواپیما در این ساعات کمتر از سایر بازه‌های زمانی باشد.

ایرلاین‌ها را خوب ارزیابی کنید

در تمامی مسیرهای هوایی، ایرلاین‌هایی وجود دارند که در ازای ارائه خدمات کمتر، هزینه کمتری را هم بابت بلیط هواپیما از شما دریافت می‌کنند. با توجه به اینکه فاصله بین استانبول تا دبی تنها در عرض 4 ساعت و 25 دقیقه پیموده می‌شود، با حذف امکانات غیر ضروری به‌راحتی می‌توانید بلیط استانبول به دبی را ارزان بخرید.

بلیط لحظه آخری را دریابید

در شرایطی که بلیط‌های چارتری یک آژانس به فروش نرسیده باشد، قیمت این بلیط‌ها در 48 ساعت پیش از تاریخ پرواز افت شدیدی پیدا می‌کند و حتی ممکن است به نصف هم برسد. از این رو، خرید بلیط لحظه آخری استانبول به دبی، شانس شما را تا حد زیادی برای خرید بلیط ارزان کاهش می‌دهد. برای آنکه از آخرین وضعیت تغییرات قیمت بلیط‌ها آگاهی پیدا کنید، توصیه می‌کنیم در خبرنامه سایت‌های معتبر فروش بلیط مثل فلای تودی عضو شوید و از بلیط‌های لحظه آخری ارزان جا نمانید.

از تقویم قیمتی غافل نشوید

اگر دنبال بلیط ارزان استانبول دبی هستید، تقویم قیمتی ابزاری بسیار کاربردی برایتان خواهد بود. در این تقویم‌ها، قیمت بلیط‌ها 3 روز قبل و بعد از تاریخ مورد نظر شما نشان داده می‌شود. از این رو، می‌توانید قیمت بلیط هواپیما را در یک بازه هفت روزه مقایسه کنید و با ایجاد تغییری کوچک در برنامه سفرتان، هزینه خرید بلیط و هزینه‌های کلی مسافرت را تا حدی کاهش دهید.

از مراجع معتبر بلیط هواپیما بخرید

اینکه از کجا بلیط‌تان را خریداری می‌کنید، بسیار مهم است. مراجع معتبری مثل فلای تودی بلیط‌ها را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می‌رسانند و با پشتیبانی همه‌جانبه خود، در تمامی مراحل سفر همراه شما خواهند بود. علاوه بر این، سایت‌های فروش بلیط معمولا فیلترهای مختلفی را برای پیداکردن پرواز در نظر گرفته‌اند و با جابه‌جایی آن‌ها می‌توانید بلیط‌های ارزانی را پیدا کنید.

راهنمای خرید بلیط استانبول به دبی از فلای تودی

فلای تودی، یکی از معتبرترین مراجع برای خرید آنلاین بلیط هواپیما استانبول دبی است. برای خرید بلیط، تنها کافی است که به صفحه اصلی سایت فلای تودی مراجعه کنید و در فیلدهای مربوطه، مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشتتان را وارد کنید. پس از فشردن گزینه جست‌وجو، تمامی ایرلاین‌های این مسیر به ترتیب از ارزان‌ترین به گران‌ترین برایتان نمایش داده خواهد شد. اولین گزینه این فهرست، ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول دبی در تاریخ مورد نظر شما است. همچنین، با جابه‌جا کردن فیلترهای سایت و بررسی تقویم قیمتی، ممکن است بلیط‌های ارزان‌تری هم پیدا کنید.

با فلای تودی، همیشه ارزان سفر می‌کنید

دبی، یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای گردش و تفریح است و البته از نظر قیمتی، یکی از لوکس‌ترین‌ها به‌حساب می‌آید. از این رو، بسیاری از مسافران دنبال ترفندهایی برای خرید بلیط ارزان دبی هستند. در این مطلب با شما تعدادی از راهکارهایی را که در خرید بلیط ارزان استانبول به دبی موثر هستند، به شما معرفی کردیم. در کنار مواردی که در مطلب حاضر به آن‌ها اشاره شد، با انتخاب فلای تودی، تحت هر شرایطی و به هر کجای دنیا ارزان سفر خواهید کرد. فلای تودی مرجع خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما و رزرو هتل است که با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل، پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهد بود.