به گزارش پایگاه خبری نشان :

جو دو سر پرک یک ماده مغذی است که دارای ارزش غذایی بسیاری می باشد. اگر به دنبال تغذیه سالم هستید؛ در رژیم غذایی خود، جو دو سر را بگنجانید. جو دو سر پرک هاژه، محصولی ارگانیک و با کیفیت است که به راحتی هضم می شود. برای افراد ورزشکار و کودکان؛ این محصول، مکمل فوق ‌العاده‌ای به شمار می آید. این ماده غذایی، سرشار از  مواد مغذی همچون منگنز، کربوهیدرات، مواد معدنی، فیبر، کلسیم، فولیک اسید، ویتامین های گروه  B  و... می باشد. برای شناخت بیشتر این ماده غذایی مقوی با ما همراه باشید.

 

فواید مصرف جو دو سر پرک هاژه

 

جو دو سر پرک هاژه، محصولی مغذی است که تاثیرات مثبت بسیاری در بدن می گذارد. گلوتن موجود در این محصول، با کاهش کلسترول بد از بروز بیماری‌های قلبی در بدن جلوگیری می کند. این محصول حاوی آنتی اکسیدان بوده و مانع رشد برخی از بیماری ها در بدن می شود.

 با مصرف جو دو سر پرک صبحانه فوری هاژه برای انجام فعالیت های روزانه، انرژی کافی و لازم را خواهید داشت. برای تجربه یک روز پر نشاط و فعال، مصرف این محصول در وعده صبحانه را فراموش نکنید. منبع اولیه انرژی در بدن کربوهیدرات‌ها هستند. جو دو سر به دلیل اینکه سرشار از کربوهیدرات می باشد؛ سبب افزایش سطح انرژی بدن می شود. هضم تدریجی و آرام این ماده غذایی در بدن، سبب حفظ انرژی برای مدت بیشتری می شود. ویتامین های گروه B  موجود در جو دو سر نیز در افزایش انرژی بدن، موثر هستند.

جو دو سر پرک در برابر ویروس ها و میکروب ها، مقاومت بدن را افزایش می‌ دهد. مواد معدنی موجود در جو دو سر، نقش مهم و اثربخشی در حفظ سلامت استخوان ها دارند. مصرف جو هاژه سبب بهبود علائم یائسگی در بانوان می شود. از دیگر فواید مصرف این محصول می‌توان به پیشگیری از بروز بیماری سرطان و کنترل فشارخون اشاره نمود.

 

افزایش سطح انرژی بدن با جو دو سر

 

 اگر روزهای پرمشغله ای دارید؛ برای تجربه خواب راحت و آرام، پیشنهاد می کنیم که مصرف جو دو سر پرک هاژه را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید.

اگر دچار مشکل یبوست هستید؛ برای رفع این مشکل، مصرف جو دو سر پرک را فراموش نکنید. این محصول سبب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود. یکی دیگر از فواید جو دو سر، تاثیر آن بر کاهش وزن می باشد. فیبر بالای این ماده غذایی سبب می ‌شود که پس از مصرف آن به ‌مدت طولانی، احساس سیری داشته باشید. همین امر باعث می شود که وزن شما کاهش پیدا کند.

 

33

 

فواید مصرف جو دو سر پرک برای پوست و مو

 

وجود ویتامین E و کلاژن در جو دو سر پرک، سبب کند شدن روند پیری پوست می شود. مصرف این ماده غذایی برای شما، پوست روشن و شفافی را به ارمغان می آورد. اگر به دنبال یک پاک کننده طبیعی برای پوست هستید؛ جو دو سر پرک، انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

تهیه ماسک صورت با جو دو سر پرک و استفاده از آن سبب افزایش سلامت پوست می شود. جو دو سر با جذب چربی اضافی پوست باعث درمان جوش های پوستی می شود. زینک موجود در جو دو سر، کاهش دهنده التهابات پوستی بوده و سبب رفع باکتری های پوست می شود.

 ویژگی آنتی اکسیدانی جو دو سر پرک سبب شده که خارش های ناشی از خشکی پوست درمان شوند. کباگلوتان موجود در این ماده غذایی، در پوست نفوذ کرده و سبب افزایش رطوبت آن می شود. جو دو سر پرک برای مو نیز بسیار مفید می باشد. مصرف این محصول سبب مستحکم تر شدن مو شده و افزایش درخشندگی مو را در پی خواهد داشت. رفع شوره سر و جلوگیری از ریزش مو از دیگر فواید جو دو سر برای مو می باشد.

 

333

 

موارد مصرف جو دو سر پرک

 

 جو دو سر پرک یک ماده غذایی است که در آشپزی بسیار پرکاربرد بوده و با استفاده از آن می توانید انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را درست کنید. جو دو سر پرک صبحانه فوری هاژه یک ماده غذایی مقوی و لذیذ برای وعده صبحانه به شمار می آید. شما می توانید این ماده غذایی را در شیر یا شیر سویا مخلوط کرده و میل کنید. افزودن دانه هایی همچون بادام، گردو و... در این ترکیب، سبب مغذی تر شدن آن می شود.

 یکی دیگر از موارد مصرف جو دو سر پرک، استفاده از آن در سرخ کردن ماهی و مرغ می باشد. این ماده غذایی در پخت کتلت، دلمه و کوکو نیز مورد استفاده قرار می گیرد. افزودن جو دو سر پرک به ترکیبات سالاد الویه نیز طعم سالاد را لذیذتر خواهد کرد. برای اینکه خورشت شما آبدار و لذیذ شود؛ می توانید از این ماده غذایی، استفاده نمایید. برای تهیه پنکیک صبحانه مقوی، جو دو سر پرک مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

خرید جو دو سر برند هاژه از بازرگانی صداقت

 

 مصرف جو دو سر پرک هاژه به عنوان یک ماده غذایی مقوی و سالم به همه افراد توصیه می ‌شود. عرضه این محصول با کیفیت تولید شده توسط برند هاژه با بسته بندی زیبا و محکم صورت گرفته و هیچ آلودگی به درون آن نفوذ نمی کند. این محصول کاملاً تمیز و پاک شده می باشد؛ بنابراین می توانید بلافاصله پس از گشودن بسته آن را مورد استفاده قرار دهید.

 بازرگانی صداقت به عنوان تولیدکننده محصولات سلامت محور هاژه؛ انواع محصولات درجه یک و کاملاً ارگانیک را به صورت جزئی و عمده با قیمتی مناسب به فروش می رساند. بازرگانی صداقت، رضایت حداکثری مشتریان را رسالت خود دانسته و محصولات خود را با رعایت استانداردهای لازم در بسته بندی های محکم و مقاوم عرضه می نماید.

 ارائه خدمات پس از فروش در این بازرگانی در راستای حفظ حقوق مشتریان می باشد. شما عزیزان در هر کجای ایران که هستید؛ برای خرید محصولات مختلف بازرگانی صداقت، می توانید به صورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید و محصول مورد نظر را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. دانه کینوا، دانه چیا و... از دیگر محصولات تولید شده در این بازرگانی هستند که می توانید اقدام به خرید آنها نمایید.