به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

عطر لالیک لامور و عطر مری می لانوین دو ادکلن بسیار خاص و رمانتیک هستند که سالیان سال است در بین بانوان طرفداران زیادی دارند. هرکدام از آنها با رایحه ای اغواکننده و جذاب، یک انتخاب کم ریسک برای مهمانی ها و مراسم های مختلف میباشد.

ادوپرفیوم لامور یا له آمور از برند محبوب و شناخته شده لالیک در سال 2013 به بازار عرضه شد. یک ترکیب گلی، چوبی و مشکی، مناسب برای خانم هایی که به عطرهای شیرین با ته مایه های مشک علاقه دارند.

مری می لانوین همچنین 3 سال زودتر از لامور، در سال 2010 معرفی شد و ترکیبات میوه ای و گلی آن به شکلی هنرمندانه در سه نت قرار داده شده اند. افرادی که به دنبال عطرهایی با حس لطیف و زنانه هستند، عاشق این عطر میشوند!

هرکدام از این عطرها برای سلیقه های خاصی ساخته شده اند؛ درحالی که مری می یک رایحه جوان پسند دارد و برای کارهای روزمره مناسب است، لالیک یک رایحه حس آمیز، قوی تر و مناسب رویدادهای عاشقانه است.

 

در ادامه با عطرفرید، شناخته شده ترین فروشگاه اسانس عطر اورجینال با کیفیت Top Grade در ایران، قصد داریم این دو عطر شگفت انگیز و عاشقانه زنانه را بررسی کنیم. هردوی این عطرها می توانند یک انتخاب بی نظیر برای هدیه ای به یاد ماندنی باشند، پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با عطر مری می لانوین: سمبل خانم های پرشور و انرژی

Lanvin Marry Me عطری است که لذت، سرخوشی و صدای خنده را در نت های میوه ای و درخشان خود به نمایش می گذارد و این حس را می توان از شیشه این عطر نیز بدست آورد. یک شیشه ساده و شیک با ته مایه های رنگ صورتی و حلقه و درب نقره ای که ظاهر درخشانی به آن می دهد.

کمپانی لانوین با این محصول، سمبلی از رمانتیک بودن و ملاقات های عاشقانه را طراحی کرده است؛ مخصوص کسانی که از تعهد، تکامل یافتن در کنار یک نفر و عاشق بودن لذت می برند و احساسات خود را به راحتی بروز میدهند، آنقدر که بدون هیچ خجالتی نام این عطر را به شریک زندگی خود میگویند: با من ازدواج کن (Marry me).

این عطر می تواند حرف های زیادی درباره شخصیت و احساسات شما بزند و اگر بخواهیم توصیفاتمان را در یک جمله خلاصه کنیم، خرید عطر مری می لانوین دقیقا همان چیزی است که در یک قرار عاشقانه به آن نیاز دارید.

روایح و نت های عطر مری می لانوین

در یک نگاه کلی، مری می یک ادکلن خنک و شیرین است که در گروه بویایی گلی و میوه ای قرار میگیرد. همچنین رواحی که در آن به کار رفته تماما حس و حال سرزندگی، خوشی و لذت را منتقل می کنند؛ این حس نتیجه به کار بردن درست نت های میوه ای است.

اولین نت عطر یک ترکیب تلخ و شیرین مرکباتی دارد که حاصل ترکیب شدن پرتقال تلخ و هلو به همراه مانگا و گل یاس است که با اولین اسپری به مشامتان می خورد و یک انرژی شاداب و هیجان انگیز برجای می گذارد.

پس از آن نوبت به درخشش نت های میانی یا قلب عطر میرسد که یک انفجار گُلی در آن رخ میدهد و به خوبی میتوانید رایحه انواع گل های مختلف را در آن احساس کنید. ترکیبات به کار برده شده در این نت شامل گل یاس، مگنولیا و رز بلغاری است.

نت میانی می تواند مدت طولانی با شما همراه باشد و پس از آن، نت های پایه از راه میرسند؛ یک نت حس آمیز چوبی و اغواکننده برای نت پایانی که به شکلی فریبنده سدر، کهربا و مشک را با یکدیگر ترکیب می کند. این نت همچنین حس و حالی رمزآلود به عطر میدهد و گرمای روح نوازی به آن می بخشد.

در یک نگاه کلی، عطر مری می لانوین در ابتدا یک شروع عاشقانه با روایح تازه و میوه ای دارد. پس از آن به سمت نت های گلی و ظریف تر میرود و حس و حال لطیفی به خود می گیرد؛ و در نهایت با یک رایحه چوبی و نرم به پایان می رسد.

اسانس عطر مری می لانوین Lanvin Marry Me

خرید عطر مری می لانوین مخصوص کیست؟

Lanvin Marry Me یک عطر لطیف زنانه، مناسب خانم های جوانی است که خوش گذرانی و شاد بودن را دوست دارند و احساساتی بودن و رمانتیک بودن از جمله خصوصیات آنهاست. رایحه ای دلنشین و میوه ای دارد که در اولین بو می توان حس و حال عاشقی را از آن دریافت کرد.

همچنین می توانید آن را در تمامی مراسم های خود به تن داشته باشید، بخصوص قرارهای دو نفره یا مراسم های جشن و شادی تا مثل یک الماس در جمع خود بدرخشید.

همانطور که گفتیمMarry Me  برای خانم هایی است که بی پروا احساسات خود را بروز می دهند و از بروی آنها خجالت نمی کشند. آنها می توانند به راحتی شریک احتمالی آینده خود را متقاعد کنند تا نام این عطر را به زبان بیاورد: با من ازدواج کن!

آشنایی با عطر لالیک لامور: رایحه ای از یک عشق ابدی

تصور کنید عطری دارید که در تک تک قطره های آن حس و حال عشق و عاشقی نهفته است. عطری که حس خاص بودن، پذیرفته شدن و ستایش شدن می دهد و شما را به دنیای زیبایی و عشق فرو میبرد. این، عطر لالیک لامور است.

لامور یا له آمور توسط ناتالی لارسن، یکی از عطرسازهای بنام و شناخته شده دنیا ساخته شده است. شیشه این محصول نیز بسیار شیک و جذاب است؛ یک شیشه کریستالی که روی آن یک گل زیبا و ظریف طراحی شده است که نشان دهنده رایحه گلی این عطر است. در واقع روایح گلی، چوبی و مشک قدرت این عطر را تشکیل می دهند.

روایح و نت های عطر لالیک لامور

Lalique L’Amour شروعی زیبا و شاعرانه مثل قطرات شبنم در یک صبح آفتابی دارد؛ در اولین نت این ادو پرفیوم رایحه مرکباتی و گلی به مشام میخورد و میتوانید تازگی ترنج، شیرینی بهار نارنج و ظرافت گل رز را از آن دریافت کنید.

پس از آن نت های میانی یا قلب از راه می رسند و مثل یک دسته چیده شده از گل های یاس، گاردنیا و مریم هستند که به شکلی اغواکننده و زیرکانه چیده شده اند و میتوانند حس آمیزی و تحریک کنندگی آن را افزایش دهند.

 نت میانی این عطر نیز طولانی ترین نت آن است و فروش عطر لالیک لامور را بدلیل تاثیرات آن بسیار بالا برده است.

در آخر، پس از مدت طولانی نت های پایه از راه میرسند و یک حس آرام و راحت در اختیارتان میگذارند که حاصل روایح چوبی سدر، چوب صندل و مشک است. نت پایه میتواند پس از چند ساعت ماندگاری، یک پایان آرامش بخش و گرم به شما هدیه کند تا خستگی یک روز شلوغ را از تن به در کنید.

اسانس عطر لالیک لامور Lalique L’Amour

خرید عطر لالیک لامور مخصوص کیست؟

لامور یک عطر همه کاره است و می توانید آن را برای تمام رویداد ها و اتفاقات مهم یا روزمره خود به تن داشته باشید. فرقی نمی کند به یک عروسی دعوت شده اید یا قرار عاشقانه، یا می خواهید سالگرد یک اتفاق شگفت انگیز را جشن بگیرید؛ لامور یک گزینه امتحان شده و مطمئن است.

رایحه این ادوپرفیوم ماندگاری بالا و پخش بوی مناسبی دارد و با استفاده از گل های مختلف، یک محصول دلربا و عاشقانه را تشکیل می دهد. این رایحه در طول روز تغییر می کند و به مرور نت های مختلف را ساطع می کند.

خرید اسانس عطر لالیک لامور برای تمام خانم ها با هر سنی مناسب است و می تواند یک هدیه بی نظیر برای شریک زندگی شما باشد.

مری می لانوین یا لالیک لامور هردو در عطرفرید: کدام را انتخاب کنیم؟

لالیک لامور و لانوین هردو عطرهای رمانتیکی هستند که عشق و زنانگی را بروز می دهند. اگرچه تشابه هایی بین آنها وجود دارد، اما نکات خاص هرکدام کم نیست.

برای جمع بندی و اینکه بدانیم کدام یک از این عطرهای زنانه را خریداری کنیم کافیست نگاهی کوتاه به هردوی آنها داشته باشیم:

  • هردوی عطرها رایحه ای گلی-چوبی و مُشکی دارند؛
  • هردو در نت ابتدایی ترکیبات گُلی و مرکباتی دارند؛
  • در نت میانی آنها از گل یاس و سرخ استفاده شده است.
  • در نت پایه آنها نیز سدر و مشک بکار برده شده است.

همچنین تفاوت هایی که این دو عطر با یکدیگر دارند نیز به خوبی قابل حس است:

  • مری می عطری جوان تر و پر شور هیجان است؛
  • لالیک رایحه و بافت کرمی و پودری دارد، برخلاف رایحه میوه ای و اسپایسی مری می؛
  • لالیک لامور برای مراسم های رسمی مناسب است، عطر مری می لانوین برای کارهای رزمره؛

با این تفاسیر کدام یک باید انتخاب شما باشد؟ بستگی به مود، حالات و ترجیحات و البته مراسم و رویدادهای شما دارد. همچنین برخی از خانم ها هردوی این عطرها را استفاده میکنند و یک ترکیب خاص و ترکیبی از رمانتیک و هیجان را به تن میکنند.

هردو عطر لالیک لامور و عطر مری می لانوین در فروشگاه عطرفرید موجود است و شما عزیزان می توانید جهت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت atrefarid.com مراجعه نمایید.