به گزارش پایگاه خبری نشان :

همچنین برای فردی متفکر و سالخورده که هیجانات زندگی دیگر روی او تاثیری ندارد آب و خواص آن همچنان جذاب است. اما آموزش شنا در تهران با مستر سوییمر چگونه ما را به سمت این هیجانات و افسانه فرمانروای دریا خواهد برد؟ فرمانروای دریا چه کسی است؟

برای شرکت در آموزش شنا در تهران با مستر سوییمر کلیک کنید

مراحل آموزش شنا با مستر سوییمر

روزی که قصد دارید آموزش شنا در تهران با مستر سوییمر را آغاز کنید، ناخواسته به فرمانروای دریا تبدیل می‌شوید. فرمانروای دریا یا آب‌ها کسی است که می‌تواند با آب ارتباط برقرار کرده و به‌خوبی بدن خود را در آن هدایت و حفظ کند. 

فرمانروای دریا نیازی ندارد که حتما یک قدرت ماورایی داشته باشد، هرچند کسی که شنا کردن بداند، حتما از نظر کسانی که از این موهبت برخوردار نیستند فردی ماورایی جلوه می‌کند. اما خبر خوب این است که اگر قصد دارید مانند افسانه فرمانروای دریا مالک آب شده و بدن خود را به هر شکلی که دوست دارید در آن به جنبش در آورید، نیازی نیست که به سرزمین داستان وارد شده و خود را فرمانروا قلمداد کنید، بلکه کافی است در دوره‌های آموزش شنای موسسه آموزشی مستر سوییمر ثبت‌نام کنید و در عرض چند ماه تا یکسال، کل فنون شنا را بیاموزید.

این فنون شامل 4 سطح از یادگیری شنا است. فرمانروای دریا باید در ابتدا با آب ارتباط بگیرد و از آن نترسد. اگر از آب ترس دارید، با آن مواجه شوید و خود را به دل آن بسپارید. سپردن خود به دل آب اولین سطح از آموزش‌ شنا با مستر سوییمر است.

در این سطح از آموزش شما خواهید آموخت که چگونه روی آب بمانید و درآن فرو نروید، سپس بتوانید اولین سبک شنا یعنی شنای قورباغه را انجام دهید. آموزش شنای قورباغه اولین مرحله یادگیری 4 سبک اصلی شنا یعنی شنای قورباغه، شنای کرال سینه، شنای کرال پشت و شنای پروانه است. بعد از آن نوبت به یادگیری مراحل بعدی شنا می‌رسد. 

آموزش پای کرال

در دومین مرحله آموزش شنا در تهران با مستر سوییمر شما وارد مرحله‌ای خواهید شد که درآن تاحدی فرمانروایی شما نمایان می‌شود: شنای کرال. شنای کرال سینه و پشت همان مرحله‌ای است که در آن شناگر مانند یک قایق مسابقه‌ای درون آب حرکت کرده و آب پیشرویش را شکافته و قلمروی خود را درون آب مشخص می‌کند. 

آموزش پای کرال با مستر سوییمر

دراین مرحله بدن شما خواهد آموخت که چگونه می‌تواند درست مانند وقتی که روی زمین دراز کشیده‌اید روی آب دراز کشیده و تعادل خود را حفظ کند. برای اینکه این مرحله را به‌خوبی بیاموزید لازم است که ابتدا حرکات پای کرال سینه را بیاموزید و بعد حرکات پای کرال پشت.

33

برای آموختن حرکات پای کرال سینه، لازم است که شما حتما از تخته شنا استفاده کنید. به اینصورت که روی تخته شنا دراز کشیده (به روبرو) و سعی کنید پاهای خود را کاملا کشیده و درون آب بالا پایین کنید.

این بالا پایین کردن پاها در آب باعث می‌شود بتوانید با سرعت درون آب پیش رفته و درست مانند همان قایق مسابقه‌ای که گفتیم، با سرعتی بسیار زیاد آب را شکافته و در کمترین زمان ممکن یک مسیر طولانی را بپیمایید.

آموزش پای کرال پشت

و اما بعد از آموزش کرال سینه، در آموزش شنا در تهران با مستر سوییمر شما وارد مرحله بعدی یادگیری شنای کرال خواهد شد که همان شنای کرال پشت است. در شنای کرال پشت نیز درست مانند شنای کرال سینه بدن شما خواهد آموخت که چگونه از پشت روی آب دراز شده و با حفظ تعادل، در آب پیش رود.

آموزش پای کرال پشت با مستر سوییمر

شنای کرال پشت همراه با شنای کرال سینه آموخته می‌شود چراکه این دو سبک شنا مکمل هم هستند و زمان‌هایی که در حال انجام مسابقات شنای آزاد باشید، این دو سبک با هم به شما کمک می‌کنند بتوانید بدون خستگی زیاد، در آب با سرعت بالا شنا کرده و مسافتی طولانی را طی کنید.

333

اما یادگیری شنای کرال پشت نیز درست مانند شنای کرال سینه زمانی کامل خواهد شد که بتوانید حرکت پای کرال پشت را به‌خوبی اجرا کنید. دراین حالت نیز برای یادگیری حرکت پای کرال پشت نیز می‌توانید از تخته شنا استفاده کرده و با دراز کشیدن روی آن به پشت، تمرین کنید که چگونه پاهای خود را بصورت مستقیم و صاف درون آب بالا و پایین کرده و بدن خود را پیش ببرید.

یادگیری این مرحله شما را یک مرحله به فرمانروای دریا شدن نزدیک می‌کند و زمانی این فرمانروایی را می‌توانید جشن بگیرید که دوره تمام شود.