به گزارش پایگاه خبری نشان :

خدمات سئو یکی از نیازهای کسب‌و‌کارهای آنلاین امروزی است تا بتوانند در شرایط رقابتی، حضور قدرتمندی در این فضای مجازی داشته باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم شما صاحبین کسب‌و کار، وبمسترها و سئوکارها را با خدمات سئو بیشتر آشنا کرده و دسته‌بندی های این سرویس‌ها را به شما معرفی نماییم.

منظور از خدمات سئو چیست؟

حتما شما هم به عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار هستید و می‌خواهید برای ارتقا رتبه صفحات مختلف سایت خود در کلمات کلیدی مهم اقدام کنید. هدف شما از انجام این کار، بیشتر کردن کاربران ورودی به صفحات محصول، لندینگ پیج‌ها و خدمات‌تان است که منجر به فروش بیشتر خواهند شد. با فرض اینکه شما هیچ دانشی در این زمینه ندارید، چه کاری از دست شما بر می‌آید؟ پاسخ این است که شما باید این کار را برون سپاری کنید و آن را با کمک متخصصین سئو انجام دهید. در اینجاست که مفهوم خدمات سئو نمود پیدا می‌کند.

منظور از خدمات سئو، سرویس‌هایی هستند که توسط یک تیم یا فرد سئوکار ارائه می‌شوند و می‌توانند سایت شما را در چارچوب قوانین موتور جستجو ساماندهی و بهینه سازی کنند. در نتیجه خواهید توانست از این طریق، به رتبه‌های بالا در موتورهای جستجو برسید. از جمله مهم‌ترین سرویس‌هایی که می‌توان در این بخش بیان کرد، عبارتند از:

  • رفع مشکلات فنی سایت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که لازم است همواره نسبت به آن اطمینان داشته باشید، رفع مشکلات فنی سایت است. از افزایش سرعت سایت گرفته تا اضافه کردن تگ‌ها و فیچرهای مهم مانند بردکرامب، ویرایش و اصلاح سایت مپ و Robots.txt و غیره.

  • تولید محتوا: سفارش تولید محتوا یکی از آن دسته خدماتی است که باید برای آن برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشید. این نوع سرویس برای اضافه کردن صفحات با محتواهای جدید به سایت شما به کار می‌روند و می‌توانند نقش بسیار مهمی در بهبود رتبه سایت شما داشته باشند.

  • لینک سازی: یکی دیگر از مهم‌ترین اقداماتی که در این بخش انجام می‌شود، لینک سازی داخلی و خارجی است. معمولا عملیات لینک بیلدینگ به خصوص در بخش سئو خارجی آن بسیار حساس و مهم‌تر است.

آشنایی با خدمات سئو

انواع خدمات سئو به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

خدمات سئو خود به انواع مختلفی تقسیم می‌شود؛ چراکه مبحث سئو از چند قسمت گوناگون تشکیل شده و باید اقدامات هر بخش را به صورت تفکیک شده دسته بندی کرد. در مورد مدل‌های مختلف این خدمات می‌توان گفت:

  • بازاریابی محتوایی

برای آنکه بتوانید پویایی سایت خود را حفظ کرده، سئو آن را تقویت کنید و از طریق آن ترافیک ورودی به سایت‌تان را بیشتر نمایید، می‌بایست از خدمات محتوایی استفاده نمایید. بازاریابی محتوایی شامل سرویس‌هایی از جمله تولید محتوا، بروزرسانی و آپدیت محتوا، تدوین استراتژی محتوا، کیورد ریسرچ و نیز درج رپورتاژ و آگهی‌های تبلیغاتی است.

  • سئو تکنیکال

یکی دیگر از مهم‌ترین دسته بندی‌ها در این بخش، خدمات سئو تکنیکال سایت هستند. معمولا برای دریافت این سرویس‌ها باید از تیم‌های برنامه نویس مسلط به سئو استفاده کنید که دانش و تخصص‌های مرتبطی را نیز داشته باشند. وظیفه این تیم برطرف کردن مشکلات مطرح شده توسط گوگل در سرچ کنسول، بهینه سازی تجربه کاربری، سرعت، مشکلات امنیتی، درج اسکیما کدها و موارد مشابه است.

  • لینک بیلدینگ

برگزاری کمپین‌های لینک بیلدینگ، ساخت استراتژی برای لینک سازی، تدوین برنامه برای انتشار رپورتاژ، حذف لینک‌های مخرب و مواردی از این قبیل همگی در این دسته بندی قرار دارند.

  • سئو محلی

سئو محلی که با عنوان لوکال سئو نیز شناخته می‌شود، جزو 4 بخش اصلی فرآیند بهینه سازی هر سایتی است که دارای فروشگاه فیزیکی می‌باشند. این بخش از خدمات سئو به شما کمک می‌کنند تا بتوانید نام برند خود را در منطقه‌ی جغرافیایی که هستید پروموت کرده و به افراد بیشتری نمایش دهید. از جمله خدمات در این بخش می‌توان به ثبت موقعیت جغرافیایی و شناساندن کسب‌وکار خود به گوگل، تولید محتوا و تدوین استراتژی برای دستیابی به بهترین رتبه‌ها در کیوردهای محلی، تبلیغات در حوزه جغرافیایی و همکاری در تبلیغات با رقبا اشاره کرد.

  • آنالیز و بررسی یا مشاوره سئو سایت

سئو یک فرآیند نسبتا طولانی مدت برای حوزه‌های پر رقابت‌تر و سنگین است اما شما می‌توانید با در پیش گرفتن یک استراتژی صحیح، این مسیر را کوتاه‌تر کنید. برای انجام این کار، لازم است از متخصصین سئو که درک و تجربه عمیقی در این بخش دارند استفاده کنید. خدمات سئویی و مشاوره که همراه با آنالیز و بررسی سایت شما خواهند بود، قادر هستند با توجه به وضعیت سایت شما، رقابت و سختی کلمات کلیدی، راهکارهایی را برای رشد سریع‌تر و یا خلاص شدن از وضعیت راکد سئو سایت ارائه دهند.

  • سئو داخلی

On-Page SEOطیف بسیار زیادی از خدمات سئو را در بر می‌گیرد که ممکن است با برخی از مواردی که در قسمت قبل گفتیم مشترک باشد. در این قسمت سئوکار تلاش می‌کند تمام مشکلات در داخل سایت شما را برطرف کرده و از سوی دیگر نیز عناصر مختلف سایت‌تان را بهینه سازی کند. از جمله می‌توان به رفع ارورهای 404، دی‌ایندکس و Remove کردن صفحات حذف شده، بهینه سازی تگ‌های هدینگ، اصلاح ساختار URL سایت، افزودن متادیتاهای اشاره کرد.

  • آموزش سئو

به طور معمول مدرسین و اساتید سئو می‌توانند در کنار خدمات آن، دوره‌هایی را نیز به منظور آموزش افراد ارائه کنند.

آشنایی با انواع خدمات سئو

نحوه استفاده از خدمات سئو سایت

برای آنکه بتوانید سئو سایت خود را انجام دهید، 2 راه بیشتر وجود ندارد. اول آنکه به صورت خودآموز نسبت به یادگیری این مهارت اقدام کرده و تجربه عملی خود را پیوسته و آرام روی سایت‌ها اعمال کنید. راهکار دیگر آن است که از خدمات وب سایت‌های حرفه‌ای سئو مانند SEOEDU استفاده کنید. استفاده از راهکار دوم می‌تواند مزیت‌های بیشتری را به شما ارائه کند که عبارتند از:

  • یادگیری مسیر صحیح سئو: شما می‌توانید با یادگیری این مهارت از مدرسین توانا که قبلا این مسیر را طی کرده‌اند، درک صحیحی از سئو داشته باشید. در نتیجه قادر خواهید بود با اطمینان بیشتر سایت‌ خود را سئو کنید.

  • اطمینان از سئو سایت: استفاده از خدمات سئو شرکت‌های خدماتی معتبر نظیر SEOEDU به شما این آرامش خاطر را می‌دهد که سایت شما در یک مسیر صحیح و رو به رشد قرار دارد.

  • کاهش آزمون و خطا: استفاده از خدمات وب سایت‌های حرفه‌ای با تکیه بر سابقه و فعالیتی که داشته‌اند، دیگر نیاز به آزمون و خطا روی سایت شما ندارد. در نتیجه مسیر سئو بدون ارتکاب اشتباه و در مدت زمان کمتری طی خواهد شد.

 

خدمات سئو سایت

معرفی SEOEDU به عنوان بهترین مرجع خدمات سئو

حال که با انواع خدمات سئو آشنا شدید، بهتر مسئولیت‌های یک متخصص سئو را درک می‌کنید. درک اجمالی از گروه بندی‌های خدماتی که در اواسط این مقاله بیان کردیم به شما کمک می‌کند که دقیقا آنچه را نیاز دارید درخواست کنید. همچنین کارفرمایان دیگر نمی‌توانند بیهوده از مجری خرده بگیرند.

اگر به عنوان صاحب یک کسب‌و‌کار آنلاین یا مدیر یک شرکت خدماتی قصد دارید با استفاده از خدمات سئو، سایت خود را پروموت کنید، ما به شما مجموعه SEOEDU را معرفی می‌کنیم. سئو ادیو یک پلتفرم مشترک برای استفاده از خدمات سئو، طراحی سایت و آموزش‌های مرتبط آن است که بیش از 5 سال در این زمینه‌ها فعالیت کرده است. اکنون شما می‌توانید با تکیه بر تیم خلاق و توانای SEOEDU، تمامی فرآیندهای سئو سایت خود را به ما بسپارید.