به گزارش پایگاه خبری نشان :

گوگل یکی از کمپانی های مطرح در زمینه های مختلفی است که یکی از این زمینه ها بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ می باشد. امروزه دیجیتال مارکتینگ یک امر بسیار مهم و ضروری برای کسب و کارها محسوب می شود تا بتوانند علاوه بر افزایش مشتری ، افزایش درآمد نیز داشته باشند.

تبلیغات گوگل چیست ؟

گوگل از سال 2000 سرویسی به نام گوگل ادز را راه اندازی کرد که پس از گذشت مدتی کوتاه به یک سرویس تبلیغاتی بسیار سودمند برای کسب و کارها تبدیل شد. تبلیغات گوگل امروزه با استفاده از زمینه های مختلفی از جمله داده کاوی و علم های مرتبط با داده توانسته است که کیفیت تبلیغات خود را چندین برابر کند. با استفاده از این پردازش هایی که توسط گوگل برای کسب و کارهای مختلف صورت می گیرد می توان داده های مختلفی را بدست آورد و آن ها را انالیز و یا تحلیل کرد تا کمپین های تبلیغاتی با کیفیت تری ایجاد شوند. وبسایت دیجیتال مارکتینگ سپنته گزینه مناسبی برای تبلیغات گوگل و سئو سایت است.

گوگل ادز

گوگل ادز پنل های اختصاصی رایگانی را برای راحتی کار در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد و با استفاده از این پنل ها می توان به راحتی تبلیغات گوگل ادز را مدیریت و یا ویرایش کرد.

گوگل

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز بر خلاف بسیاری از سرویس های تبلیغاتی دیگر برا اساس هزینه هر کلیک می باشد. این موضوع یکی از مزیت های بی نظیر گوگل ادوردز نسبت به سایر سرویس های تبلیغاتی می باشد چرا که می دانید ، هزینه ایی که صرف تبلیغات می کنید ، بازدهی بالایی داشته اند. در واقع گوگل ادوردز متناسب با تعداد کلیک هایی که کاربران بر روی تبلیغات شما می کنند ، هزینه ایی را از شما دریافت می کند .

آموزش تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل به صورت مزایده ایی هستند. مزایده ایی بودن تبلیغات گوگل به این معناست که گوگل پیشنهاد های مختلفی را برای هر کلمه کلیدی دریافت می کند و گوگل متناسب با دو عامل کیفیت صفحه لندینگ و رقم پیشنهادی برای تبلیغات ، پیشنهاد دهنده ها را انتخاب و در واقع اولویت بندی می کند. به طور معمول پیشنهاد های تبلیغات متناسب با زمینه های کاری مکتفاوت می باشد چرا که در برخی از صنعت ها ، رقابت سنگین تری برای تبلیغات و جذب مشتری وجود دارد. به طور میانگین این پیشنهاد ها از دو دلار تا سه و یا چهار دلار متغییر هستند . در نوآوری های روز میتوانید مقالات آموزشی درباره بازاریابی دیجیتال و تکنولوژی مطالعه کنید و یا اگر در این زمینه اطلاعات دارید به نویسندگی بپردازید.

گوگل آنالیتیکس

علاوه بر سرویس تبلیغاتی گوگل ، گوگل انالیتیکس هم یکی از ابزارهای مهم برای بازاریاب ها و دیجیتال مارکترها می باشد که می تواند اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار صاحبان وب سایت ها و یا وب مسترها قرار دهد. گوگل انالیتیکس امروزه به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تحلیل وب سایت شناخته می شود و می تواند اطلاعات مختلفی از جمله اطلاعات ورود و خروج کاربران ، مدت زمان سپری شده در صفحات مختلف وب سایت ، عملکردهای کاربران در وب سایت و.. در اختیار وب مسترها و صاحبان کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی قرار دهد .

گوگل

آموزش گوگل آنالیتیکس

یکی از مزیت های بسیار خوبی که گوگل آنالیتیکس به صاحبان کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی ارائه می کند ، آسان بودن راه اندازی آن می باشد. برای استفاده از مزیت های فوق العاده گوگل انالیتیکس تنها به یک اکانت و حساب کاربری گوگل مانند جیمیل ، گوگل درایو و... نیاز دارید و بعد از ثبت اطلاعات خود می توانید از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید. بعد از ثبت اطلاعات و ورود به پنل گوگل آنالیتیکس ، با قرار دادن قطعه کدی در قالب وب سایت خود می توانید اطلاعات مختلف کاربران را برای تجزیه و تحلیل ذخیره کنید .

سرچ کنسول گوگل

علاوه بر گوگل آنالیتیکس ، گوگل ابزار دیگری هم برای وب مسترها ارائه کرده است که تا سال 2015 به نام وب مستر تولز شناخته می شد اما بعد از انجام تغییرات مختلف توسط گوگل بر روی این سرویس ، این سرویس گوگل به سرچ کنسول گوگل تغییر نام داد و علاوه بر تغییرات عملکردی ، تغییرات رابط کاربری هم برای این سرویس انجام شد تا وب مسترها و یا صاحبان کسب و کارها و وب سایت های سطح وب بتوانند از این ابزار سودمند اطلاعات مفیدی برای بیشتر دیده شدن وب سایت خود استفاده کنند .

آموزش سرچ کنسول گوگل

سرچ کنسول گوگل به وب مسترها و صاحبان وب سایت ها این اجازه را می دهد که بتوانند وضعیت وب سایت خود را در جست و جو های مختلف بررسی کنند و در واقع کلمات کلیدی که باعث بیشتر دیده شدن وب سایت آن ها شده است را ببینند. این کلمات کلیدی می تواند برای ادامه کار وب سایت شما بسیار هدف مند واقع شود چرا که می توانید کلمات کلیدی پر استفاده کاربران را مشاهده کنید و با تولید محتوای با کیفیت ، کاربرانی را که کلمات کلیدی خاصی را جست و جو می کنند را مورد هدف قرار دهید.

گوگل

سئو سایت

سئو یکی از مهمترین مسائل دنیای وب امروزی می باشد. بدون داشتن سئوی مناسب وب سایت شما به اندازه مطلوب دیده نخواهد شد و یا نخواهید توانست به اندازه کافی مخاطبان و کاربران را به سمت وب سایت خود هدایت کنید. امروزه گوگل برای مسائل سئو وب سایت اهمیت زیادی قائل می شود و معمولا وب سایت هایی که حتی تولید محتوای مفیدی هم دارند در صورتی که وب سایت بهینه شده و یا سئو شده ایی نداشته باشند ،  نمی توانند به اندازه کافی مخاطبان گوگلی داشته باشند .  

گوگل

آموزش سئو سایت

سئو وب سایت از مطالب و نکات مختلفی تشکیل شده است که این مطالب ترکیبی از مطالب تخصصی و ساده هستند. البته برای بهینه سازی همین مطالب ساده هم نیاز به تجربه کدنویسی وب سایت دارید تا بتوانید درک خوبی از تگ های مرتبط با سئو داشته باشید. برای مثال یکی از تگ هایی که تاثیر بسیار زیادی بر سئو وب سایت دارد تگ عنوان و یا title می باشد. این تگ به موتورهای جست و جو کمک می کند که بتوانند درک بهتری از مطالب وب سایت شما داشته باشند و بهتر بتوانند آن را ایندکس و یا در رتبه بندی های خود قرار دهند .

Source: Cyberg