به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

کسب درآمد از طریق همکاری در فروش اینترنتی

یکی از بهترین روشهای کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش است. در روش کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش شما محصولات و خدمات دیگر آن را می فروشید و به ازای فروشگاه سمت شما صورت می گیرد پورسانتی را دریافت می کنید.  با توجه به اینکه خیلی از دوستان قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارند و میخواهند از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشند اگر هیچ ایده ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی ندارید ما به شما توصیه می کنیم از این روش کسب درآمد اینترنتی استفاده کنید. البته در مورد این مدل کسب درآمد از طریق اینترنت در سایت آکادمی سبز به صورت کامل به شما توضیح دادیم.  البته در این مقاله قصد دارم ازصفرتاصد شما را با کسب درآمد از طریق همکاری در فروش آشنا کنم.  از شما می‌خواهم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید  و اگر به این روش علاقه پیدا کردید حتماً به فکر کسب درآمد از همکاری در فروش باشید. البته در ادامه شما را با بهترین سیستم همکاری در فروش آشنا کردیم.

 

 

همکاری در فروش اینترنتی چیست؟

به زبان خیلی ساده منظور از همکاری در فروش یعنی اینکه شما محصولات و خدمات دیگر آن را می فروشید و به ازای پورسانتی که دریافت می کنید کسب درآمد می کنید. در این مدل کسب درآمد اینترنتی  شما از همکاری در فروش اینترنتی استفاده می کنید.  در روش همکاری در فروش سنتی شما باید فروشنده را پیدا کنید باهاش مذاکره کنید و بعد از اینکه قبول کرد کارتان را شروع می کنید اما در روش همکاری در فروش اینترنتی شما با استفاده از سایت هایی که این فرصت را به شما می دهند کسب درآمد می کنید. سایت های زیادی هستند که از طریق همکاری در فروش توانستند به درآمدهای میلیونی برسند. به نظر من بهترین سیستم برای همکاری در فروش اینترنتی، سیستم دیجی کالا است. همانطور که میدانید دیجی کالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران است و برای اینکه بتواند راحت تر محصولاتش را به افراد ارائه کند و آنها را بفروشد سیستم همکاری در فروش راه اندازی کرده است. و راه اندازی سیستم همکاری در فروش  دیجی کالا یک فرصت بسیار بزرگ برای افرادی است که قصد کسب درآمد از طریق اینترنت را دارد.

 

 

آیا کسب درآمد از این روش تضمینی است؟

 با توجه به ایده های کسب و کار اینترنتی یکی از ساده ترین و شاید هم پولساز ترین روشهای کسب درآمد از طریق اینترنت، کسب درآمد اینترنتی از سیستم همکاری در فروش است.  میزان درآمدی که می‌توانید از این روش داشته باشید ۱۰۰% به خودتان بستگی دارد.  اگر خیلی جدی می‌خواهید  یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید و به درآمد برسانید سیستم همکاری در فروش می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته برای اینکه بتوانید از این روش درآمدزایی کنید باید با خودتان عهد ببندید که  وقتتان را را صرف راه‌اندازی این ایده کسب و کار اینترنتی می کنید. میزان درآمد که می توانید از این روش داشته باشید ۱۰۰% تضمینی است به شرط اینکه بتوانید اصولی کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید و وقت کافی بگذارید. 

 

 

مراحل کسب درآمد از طریق همکاری در فروش

 

اگر خیلی جدی قصد راه اندازی این مدل کسب و کار اینترنتی را دارید من در این بخش مرحله به مرحله به صورت کامل شما را با مراحل کسب درآمد از همکاری در فروش آشنا کردند. اگر تمام این مراحل را به صورت اصولی پشت سر بگذارید مطمئن باشید می توانید از طریق این روش کسب و کار اینترنتی به درآمدهای بالایی برسید. از شما می خواهم که در ادامه همراه ما باشید تا شما را به صورت کامل و جامع با  مراحل کسب درآمد اینترنتی از همکاری در فروش آشنا کنیم.

 

1-  اولین مرحله در این مدل کسب درآمد اینترنتی، راه اندازی و ساخت سایت است.  در این مرحله شما باید برای این که بتوانید از طریق همکاری در فروش کسب درآمد کنید سایتتان را راه اندازی کنید. راه اندازی سایت هم اصلاً کار سخت و دشوار نیست. یکی از اشتباهات بزرگ بسیاری از افراد در راه اندازی و ساخت و ساز این است که فکر می‌کنند اگر بخواهند یک وب سایت پولساز راه اندازی کنند حتماً باید برنامه نویسی و کد نویسی بلد باشند. اگر هم بلد نیستند فکر می کنند باید سرمایه زیادی برای راه اندازی سایت شان به شرکتهای طراحی سایت بدهند تا سایتشان را طراحی کنند. ولی می خواهم به شما بگویم که اصلاً برای راه اندازی و ساخت سایت نیاز است که زبانهای برنامه نویسی را بلد باشید و نیاز است که سرمایه زیادی به شرکتهای طراحی سایت بدهید تا سایتتان را طراحی کنند. شما با استفاده از سایت ساز ها و سیستم های مدیریت محتوا میتوانید هر سایتی با هر امکاناتی که می خواهید برای خودتان و کسب و کارتان را راه اندازی کنید. بهترین سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا سایت ساز وردپرس است. وردپرس یک سایت ساز حرفه ای است که این امکان را به شما می دهد تا هر سایتی با هر امکاناتی که می خواهید برای خودتان راه اندازی کنید.

 

2- دومین مرحله انتخاب بهترین سیستم همکاری در فروش اینترنتی است. شما در این مرحله باید یک سایتی که امکان کسب درآمد از همکاری در فروش را به شما میدهد انتخاب کنید. همانطور که گفتیم بهترین سیستم همکاری در فروش در ایران سایت دیجی کالا است .باید در بخش همکاری در فروش دیجی کالا ثبت نام کنید و اطلاعاتتان را پر کنید.

 

3- سومین مرحله تولید محتوا برای سایتتان و معرفی محصولات دیجی کالا است. این مرحله مهمترین مرحله در همکاری در فروش است.  شما باید اصول تولید محتوا را کامل یاد بگیرید تا بتوانید محتواهای حرفه‌ای  تولید کنید. در این مرحله شما محصولات دیجی کالا را با هم مقایسه می کنید. کسی که از طریق گوگل وارد سایت شما شد و از طریق لینک اختصاصی که در پنل همکاری در فروش دیجی کالا تان می سازید محصولی را سفارش داد شما پورسانت آن محصول را به صورت کاملا اتوماتیک دریافت میکنید.  تنها مهارتی که در این روش باید به صورت کامل یاد بگیرید مهارت تولید محتوا است. باید یاد بگیرید که چطور می توانید محتوای تخصصی روی سایتتان منتشر کنید.  باید یاد بگیرید که چطور می‌توانید محتواهایی که تولید می کنید را بهینه سازی کنید.   اگر محتواها و مقاله هایی که می نویسید حرفه‌ای  باشند بعد از اینکه سایت تان در نتایج اول گوگل دیده شد افراد زیادی به صورت کاملاً رایگان شما را پیدا می کند و افرادی که از طریق سایت تان روی لینک اختصاصی شما کلیک کنند و محصول را تهیه کنند شما پورسانت دریافت می کنید.

 

جمع بندی

 در این مقاله مرحله به مرحله شما را با کسب درآمد آنلاین از طریق سیستم همکاری در فروش آشنا کردیم. با توجه به اینکه شما به دنبال یک ایده پولساز و ساده برای کسب درآمد اینترنتی هستید همکاری در فروش می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر خیلی جدی قصر راه اندازی کسب و کار اینترنتی را دارید به شما توصیه می کنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. اگر می‌خواهید به صورت اختصاصی با تمام روشهای کسب درآمد اینترنتی آشنا بشید وارد سایت آکادمی سبز شوید. امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید.