به گزارش پایگاه خبری نشان :

همه ما میدونیم که امروزه خریدهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش هستند. همینطور که خود ما بلافاصله بعد از نیاز پیدا کردن به یک کالا یا خدمات، شروع به جست و جو در اینترنت و انواع سایت‌هایی که ممکنه محصول یا خدمات مدنظر ما رو داشته باشند میکنیم. پس بودن کسب و کارمون در فضای اینترنت، ما رو یک قدم به سمت رسیدن به افرادی که بهمون نیاز دارن نزدیک تر میکنه؛ اما صرفاً  ثبت شرکت و داشتن یک سایت یا صفحه توی اینترنت برای فروش محصولاتمون کافی نیست ما باید تلاش کنیم سایتمون رو به کاربر نشون بدیم تا بتونیم از این طریق باعث افزایش فروش محصولاتمون بشیم. چون قاعدتاً رقبایی داریم که دقیقا محصول یا خدمات ما رو ارائه میدند. ما باید سعی کنییم بازاریابیمون رو طوری انجام بدیم که کاربر از بین همه اون رقبا سایت ما رو ببینه وارد سایتمون بشه به ما اعتماد کنه و از ما خرید کنه. حالا ممکنه بپرسین چطوری؟

دنیای امروز دنیای پاسخ به نیاز در کمترین زمان ممکنه. به همین خاطر هست که ما به سمت فست فود به جای پختن غذاهای وقت گیر، استفاده از استیکر به جای تایپ چند کلمه یا جمله، تماس تلفنی به جای دیدار حضوری و ... کشیده شدیم. دنیای الکترونیک علی الخصوص دنیای تجارت الکترونیک هم از همین قانون پیروی میکنه همه ی ما وقتی محصول یا خدماتی رو جست و جو میکنیم دنبال سریعترین پاسخ ممکن میگردیم به همین خاطر همیشه سعی  میکنیم که از صفحه اول نتایج گوگل و از بین لینک های نمایش داده شده بدون اسکرول کردن( چون کار سختیه! ) نهایتاً از بین سه لینک اول که چشممون میبینه جوابمون رو پیدا کنیم.

پس اگر ما دنبال ارائه محصولات یا خدماتمون در دنیای الکترونیک هستیم باید سعی کنیم سایتی داشته باشیم که بهینه باشه به این معنی که در صفحه اول نتایج گوگل و در ابتدای این صفحه باشه. حالا چطور میتونیم به این جایگاه ارزشمند در موتور های جست و جو برسیم و باعث افزایش بازدید از سایت و در نتیجه فروش محصولاتمون بشیم؟ با بهینه سازی وبسایتمون از طریق سئو...

شاید مفید باشه برات :  اگه میخوای شرکتت رو ثبت کنی، مشاوره ثبت شرکت یادت نره!!!

اگر نمیدونید سئو چی هست باید بهتون بگم اگر شما در دسته افرادی که در بالا بهشون اشاره شد هستین سئو دقیقأ اون چیزیه که شما بهش نیاز دارین. سئو فرآیند بهینه سازی سایتتون برای موتور های جست و جو هست که هم زمان هم بتونه رضایت کاربر و هم رضایت موتورهای جست و جو گوگل رو کسب کنه. به کمک سئو و تکنیک های اون شما میتونین سایتتون رو در سریعترین زمان ممکن یعنی با بودن در رتبه های اولیه نتایج صفحه اول گوگل به کاربر نشون بدین و اون رو تبدیل به مشتری محصول یا خدمات سایتتون کنین و از این طریق باعث افزایش فروش محصولاتتون بشین.

سایتی که برای ارائه محصول یا خدماتمون داریم باید بتونه به قدری قوی و بهینه هم برای کاربر و هم برای موتور های جست و جو باشه که بتونه به اون جایگاه ارزشمندی که گفتیم یعنی بودن در رتبه اول تا سوم صفحه اول نتایج جست و جو برسه و در اون جایگاه نه فقط برای یک مدت کوتاه بلکه برای همیشه بمونه. سئو فرآیند زمان بر اما نتیجه بخشیه که ما رو به این هدف میرسونه که خیلی سریع با یک سرچ ساده کاربر سایت ما رو ببینه و وارد سایتمون بشه و اگر درست به نیازش پاسخ داده بشه تبدیل به خریدار محصولات ما بشه. و اگر رضایتش جلب بشه ار این طریق تبدیل به مشتری دائمی ما بشه. ما برای داشتن این جایگاه به سئو خیلی خیلی نیاز داریم.

باید این واقعیت رو بپذیریم که دنیای کسب و کار های اینترنتی دنیای پر رقابتیه که مدام  در حال به روز رسانی هم هست ما برای رسیدن به موفقیت در این دنیا نیاز داریم که روز به روز و همگام با اون پیش بریم. سئو یکی از راه های موفقیت برای بودن و ماندن در این عرصه است که باعث دیده شدن و ماندگاری سایت در رتبه های برتر نتایج گوگل و در نتیجه افزایش فروش محصولات ما میشه. فرآیند بهینه سازی سایت از طریق سئو به بخش های مختلفی تقسیم میشه که مهم ترینشون سئو داخلی، سئو تکنیکال و سئو خارجی هست.

حتما بخونید:  با مراحل و شرایط ثبت برند تجاری آشنایی دارید؟

سئو داخلی سایت یعنی تولید کردن محتوای منحصربه فرد و غنی. محتوایی که در اون حتماً از کلمات کلیدی که کاربر سرچ میکنه که از طریق اون سایت شما بهش نمایش داده بشه و وارد سایتتون بشه، داشتن تصاویر با کیفیت از محصولات، لینک کردن محتوای صفحات مختلف سایتتون بهم و کلا هر آنچه که رضایت کاربر رو چه از لحاظ محتوایی و چه از لحاظ بصری جذب کنه

سئو تکنیکال یعنی درست بودن ساختار سایتتون، بالا بودن سرعت لود صفحاتتون، ریسپانسیو بودن سایتتون (نمایش درست سایت در تمامی دستگاه های دیجیتالی مثله موبایل و تبلت و دسکتاپ ) و ...

سئو خارجی هم به معنی لینک گرفتن سایتتون از سایت های  مرتبط با محصولات یا خدمات شما. هرچی سایت هایی که ازشون بک لینک میگیرین سایت های معتبر تری تو زمینه کاری شما باشن ارزش اون بک لینک بیشتر و در نتیجه باعث افزایش فروش محصولات سایت شما میشه، امکان اینکه کاربر بتونه داخل سایت شما کامنت بزاره و سوالاتش رو بپرسه و .... حتی شبکه های اجتماعی هم میتونه خیلی موثر باشه در افزایش فروش سایت شما. این روزها شبکه های اجتماعی به قدری باب شده که هر کسی هرچیزی بخواد سریع گوشیش رو برمیداره و کالای مدنظرشو اونجا جستجو میکنه. پس از شبکه های اجتماعی هم غافل نشید.

پس اگر میخوایم در زمینه کسب و کارهای اینترنتی موفق باشیم باید حتما به این نکات توجه کنیم و سئو سایتومون رو دست کم نگیریم. اگر که حوصله سئو رو ندارید، میتونید از شرکت هایی که خدمات سئو ارائه میدند کمک بگیرید و بشینید و از پیشرفت سایت و افزایش فروشتون لذت ببرید.