به گزارش پایگاه خبری نشان :

با اینکه بازی ماینکرفت از سال 2011 منشتر شده و قابل خریداری بوده، همچنان بسیاری از افراد در سراسر دنیا برای بار اول است که این بازی را خریداری و امتحان می‌کنند. بازی ماینکرفت به صورت مرتب آپدیت‌هایی از نسخه‌های مختلف منتشر می‌کند که ممکن است آشنایی با همه این قابلیت‌ها و چیزهای جدید مقداری برای پلیرهای جدید سخت باشد. خوشبختانه بازی ماینکرفت دارای پلیرهای فعال است که همه آنها در پی کشف کردن بهترین راه‌ها برای پلیرهای جدید و قدیمی هستند. شروع کردن بازی ماینکرفت برای اولین بار می‌تواند کمی پیچیده باشد اما نگران نباشید!

ما در این مطلب بهترین نکات و ترفندها برای افراد مبتدی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما کمک کنند که بهترین تجربه را برای شروع کردن یک دنیای جدید در بازی ماینکرفت داشه باشید. با ما همراه باشید!

جمع کردن چوب برای شروع بازی

222

در هنگام شروع بازی ماینکرفت، شما به عنوان شخصیت استیو ظاهر می‌شوید. بدون هیچ ابزار، زره و یا مواد اولیه برای ساخت آنها! اولین چیزی که شما نیاز به جمع‌آوری دارید چوب است. برای انجام این کار شما نیاز به پیدا کردن یک درخت دارید. پس از پیدا کردن یک درخت به سمت آن بروید و با نگه داشتن دکمه مخصوص فارم کردن، تکه چوب را از درخت جدا کنید.

چوب مهم‌ترین و پر استفاده‌ترین مواد اولیه در بازی ماینکرفت است که شما برای همیشه به آن نیاز خواهید داشت. پس از جمع آوری چندین تنه درخت، آنها را به چوب‌های برش خورده تبدیل کنید و با آنها میز ساخت و ساز یا Crafting Table خود را بسازید. پس از ساخت این میز، شما دنیایی از ابزارها و چیزهای جدید برای ساختن را کشف خواهید کرد!

بازی ماینکرفت یا minecraft در مورد یک شخصیت به نام استیو است که به دنبال از بین برد اژدهای اندر و بازگرداندن صلح به دنیای زمینی است. شما در این بازی آزاد به ساخت هر چیزی که در ذهن خود دارید هستید و هیچ نوع محدودیتی بر روی خلاقیت شما وجود ندارد! هم اکنون شما می‌توانید این بازی زیبا و پرطرفدار را از صفحه خرید محصولات، اسباب بازی و بازی ماینکرفت در وب سایت اینترنتی دیجی کالا تهیه کنید.

به دست آوردن ابزارهای سنگی

اولین کار بعد از ساختن یک میز ساخت و ساز، ساختن ابزارهای چوبی و به خصوص یک کلنگ چوبی است. شما برای ساخت یک کلنگ چوبی نیاز به چند تکه تخته چوب و دسته چوبی دارید. شما همچنین می‌توانید از راهنمای میز ساخت و ساز نیز استفاده کنید تا نوع ساخت همه ابزارها و وسیله‌ها را به راحتی یاد بگیرید.

بعد از ساخت یک کلنگ چوبی، شما می‌توانید با استفاده از آن مقداری سنگ جمع‌آوری کنید. بلوک‌های سنگ پس از شکسته شدن توسط کلنگ، تبدیل به خورده سنگ و یا Cobblestone تبدیل می‌شوند که شکل متفاوتی نسبت به بلوک‌های سنگی دارند. شما با استفاده از سنگ‌ها می‌توانید ابزارهای سنگی بسازید که عمر بالاتر و دوام بیشتری نسبت به ابزارهای چوبی دارند.

ساخت یک پناهگاه

333

شب‌ها در بازی ماینکرفت زمان خطرناکی برای بیرون ماندن است! در هنگام تاریک شدن هوا و غروب خورشید، هیولاهای مختلفی در دنیای ماینکرفت ظاهر می‌شوند که به عنوان یک تازه‌کار، آنها بدترین دشمن‌ها برای شما می‌باشند و شما نیاز دارید که از آنها دوری کنید.

بهترین راه برای فرار از این هیولاها خوابیدن بر روی تخت در هنگام غروب خورشید است. شما برای ساخت تخت به سه تکه پشم گوسفند که از کشتن گوسفندها به دست می‌آید و سه تکه تخته چوب نیاز دارید. از هر بلوکی که در طول روز جمع کرده‌اید استفاده کنید تا یک پناهگاه کوچک برای خود بسازید و تخت خود را در آن قرار دهید. با این راه شما می‌توانید در طول شب استراحت کنید و در هنگام روز به جمع آوری بلوک‌ها مشغول شوید.

خرید اسباب بازی ربات هوشمند امروزه به یکی از محبوب‌ترین نوع اسباب بازی‌ها برای کودکان و نوجوانان تبدیل شده‌اند و آنها از کادو گرفتن آنها بیشترین لذت را خواهند برد!

پیدا کردن غذا

پس از ساخت یک پناهگاه برای زنده نگه داشتن خود، شما نیاز به حل کردن مشکل بعدی دارید. پیدا کردن غذا برای سیر نگه داشتن خود چالش بعدی برای شما به عنوان یک پلیر تازه‌کار است! در بازی ماینکرفت شخصیت شما دارای دو نشانگر در پایین صفحه است که یکی سلامت شما و دیگری مقدار گرسنگی شما را نشان می‌دهد. پس از پر شدن نشانگر گرسنگی، شخصیت شما شروع به پر کردن سلامت خود می‌کند.

شما نیاز به جمع‌آوری مقداری غذا دارید. حیواناتی مثل گاو، گوسفند و ماهی‌ها یکی از بهترین راه‌ها برای پیدا کردن غذا هستند. شما می‌توانید این نوع گوشت‌ها را توسط کوره سنگی خود در پناهگاه خود بپزید و نشانگر گرسنگی خود را پر کنید.

پیدا کردن یک منبع نور

بیشتر هیولاها در بازی ماینکرفت از نور وحشت دارند و برای همین است که آنها معمولا در هنگام غروب و شب در دنیا ظاهر می‌شوند. برای دور نگه داشتن آنها از پناهگاه خود شما نیاز به روشن کردن محیط آن با استفاده از آتش دارید. مشعل‌ها یکی از راحت‌ترین و ساده‌ترین روش‌ها برای دسترسی پیدا کردن به آتش در بازی ماینکرفت هستند.

شما برای ساخت مشعل نیاز به یک دسته چوب و ذغال سنگ یا ذغال چوب دارید. شما می‌توانید ذعال سنگ‌ها را در محیط اطراف خود و یا غارها پیدا کنید و با استفاده از یک کلنگ سنگی، آنها را جمع‌آوری کنید. همچنین برای دستیابی به ذغال چوب شما به چند تکه تنه درخت و یک کوره سنگی دارید. تنه درخت‌های خود را در کوره سنگی قرار دهید و آنها را بسوزانید تا به ذغال چوب برسید.

کلام آخر

بازی ماینکرفت یک بازی زیبا است که دارای یک دنیای بی‌پایان و کشف نشده است! شما به عنوان یک پلیر نیازمند کشف تمامی چیزهای پنهان در دنیای مینکرفت هستید اما صبر کنید! دنیای ماینکرفت فقط در دنیای زمینی خلاصه نمی‌شود. در بازی ماینکرفت دو دنیای زیرزمینی و دنیای پایان نیز وجود دارد که شما می‌توانید با ارتقا دادن خود و ابزارهای خود به آنها سفر کنید و چیزهای جدید را کشف کنید. این مطلب لیستی از بهترین نکات بازی ماینکرفت برای افراد تازه‌کار بود و ما امیدواریم که موفق شده باشیم به شما برای شروع کردن یک دنیای جدید در ماینکرفت کمک کرده باشیم. از همراهی شما متشکریم!

نویسنده: امیرحسین نظری