به گزارش پایگاه خبری نشان :

کودکی

رامتین علاقه خود به موسیقی را از همان کودکی و در دوران ورزش نشان داده بود ، زیرا او ریتم ها را خیلی خوب میشناخت و برای انجام بهتر تکنیک هایش آنها را به شکل موسیقی در ذهنش اجرا میکرد.

 

Picture۲

 

مهاجرت

زمانی که فقط ۱۲ سال داشت، بنا به دلایلی و برای ساخت یک زندگی بهتر ، به همراه خانواده تصمیم به ترک ایران گرفته و رامتین چازک مثل هر فرزند دیگری که همیشه همراه خانوادش است، ناچار به ترک کشور شد و در مقصد اول به ترکیه مهاجرت کرد. حدود ۴ سال در کشور ترکیه زندگی کرده و تجربیات خاصی راجب  فرهنگ و نوع زندگی مردم ترکیه پیدا کرد. این مهاجرت تاثیر زیادی  بر روی ورود وی به موسیقی داشت زیرا باعث شد با آدم هایی آشنا شود که در گذشته سابقه همکاری با افراد های بسیار موفق را داشته اند. بعد از ۴ سال به کانادا رفته و شروع به یک زندگی جدید کرد. فعلا هم ساکن کشور کانادا می باشد.

خانواده

رامتین تقریبا در یک خانواده  هنرمند و کم جمعیت به دنیا آمده. او تک فرزند است. پدرش با وجود این که شغلش بسیار دور از هنر است با این فضا آشنا بوده و اطلاعات زیادی در زمینه هنر داشته. مادر رامتین هم به واسطه این که پدرش بازیگر بود بسیار به فضای هنر آشنا بوده و میشه گفت دلیل علاقمندی رامتین به هنر هم به نوعی ارثی بوده چون پدربزرگش بازیگر و کارگردان بوده و سابقه بسیار درخشانی در این زمینه داشت.

 

Picture۳

 

فعالیت های ورزشی

او جودو را از 4 سالگی شروع کرد و تا 11 سالگی ادامه داد.

شروع فعالیت

برای اولین بار در سن 12 سالگی  به موسیقی علاقه مند شد. او زیر نظر سام حسینی به فراگیری گیتار و موسیقی پرداخت و تا 15 سالگی با گروه های جوان در کلیسا می نواخت و آواز می خواند و پس از مدتی توانست به تیم اصلی کلیسا بپیوندد و با نوازندگان حرفه ای بیشتری کار کند. در 16 سالگی به همراه خانواده اش به کانادا مهاجرت کرد و در 18 سالگی به صورت حرفه ای وارد صنعت موسیقی شد و اولین موزیک خود را در سال 2021 با نام (پشیمونم) منتشر کرد.

همکاری ها

سه ماه بعد از انتشار ترک پشیمونم دوباره به همراه استادش ، یک ترانه به نام ( رفت ) منتشر کرد که مورد استقبال خوبی از مردم قرار گرفت. در ادامه با شرکت آوای آرمانی وارد همکاری شد و تک آهنگی به نام ( آشوب )منتشر کرد، که باعث شناخته شدن او در بین برخی از اهالی موزیک شد و بعد از آن تک آهنگی دیگر به نام ( برگرد پیشم) را منتشر کرد که ساخت  آن به عهده سعید سام یکی از تنظیم کننده های خوب کشورمان بود. شعر این کار را مرتضی مسعودی سروده و مدیر تولید این کار خواننده پاپ محبوب کشورمان رضا شیری بوده است. رامتین در حال حاضر مشغول کار بر روی چند موزیک دیگر و یک آلبوم است.

 

Picture۴

 

ازدواج و همسر

رامتین چازک خواننده پاپ در حال حاضر مجرد و ازدواج نکرده است.

 

 

صفحات مجازی و فعالیت های اینستاگرامی رامتین چازک

شما می توانید این خواننده جوان با استعداد را با نام Ramtinchazak در این پلتفرم پیدا کنید و کارهای او را به واسطه ی همین صفحه پیگیری نمایید.

Picture۶

ترانه شناسی

پشیمونم

رفت

آشوب

برگرد پیشم

نگاه رامتین چازک به مارکت موسیقی ایران

از نظر رامتین چازک موسیقی ایران نسبت به گذشته پیشرفت بسیار زیادی داشته و او فکر میکند این نسل جدید، قوی ترین نسل موسیقی پاپ ایران است. زیرا تمامی  موزیسین های حال حاضر مارکت بسیار با استعداد و کاربلد هستند و آینده موسیقی ایران را روشن میداند.