به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و شهر خودرو روز گذشته در مشهد برگزار شد و از پرسپولیس، محسن خلیلی و علیرضا اشرف در این نشست حضور پیدا کردند.

براساس تصمیم های این جلسه، تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با لباس یک دست سفید برای بازیکنان و طوسی برای دروازه‌بان به میدان خواهد رفت و تیم میزبان نیز لباس عنابی به تن خواهد کرد.

همچنین درهای ورزشگاه از ساعت ۱۲ امروز جمعه باز خواهد شد. نمایندگان تیم میزبان در این جلسه توضیحاتی را درباره مسائل مربوط به بلیت فروشی ارایه کردند.

همچنین اعلام شد سهمیه ۱۰ درصدی پرسپولیس تکمیل شده است و صبح پنجشنبه با باز شدن فروش سهمیه میهمان با توجه به مراجعه فراوان، سایت دچار اختلال شده بود.

بلیت فروشی این بازی در روزهای گذشته در حالی انجام شده بود که سایت برای هواداران پرسپولیس بسته بود. این در حالی است که در بازی‌های تهران چنین رفتاری با هواداران تیم‌های میهمان صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۱۵ در مشهد به مصاف هم خواهند رفت.