به گزارش پایگاه خبری نشان :

«حمید درخشان» روز جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اتفاق‌های اخیر در تیم امید که منجر به استعفای «فرهاد مجیدی» شد، افزود: شرایط اکنون نگران کننده است. البته این اوضاع قابل پیش‌بینی بود و با استعفای مجیدی شرایط وخیم‌تر شد.

وی اظهار داشت: به نظر من وقتی تصمیمی برای تیم گرفته می‌شود باید حمایت‌های لازم انجام شود اما هنگامی که کار اصولی را شاهد نباشیم نتیجه‌اش همین می‌شود.

درخشان اضافه کرد: وقتی برای موفقیت برنامه‌ریزی می‌کنید باید امکانات را هم فراهم کنید. این نمی‌شود که تیم را دست مربی دهید و سپس آن را رها کنید. زمان مربی قبلی تیم ملی چگونه برنامه‌ها به فدراسیون تحمیل می‌شد؟ هر فردی هم بخواهد با آرامش کار کند در کارش دخالت می‌کنند.

وی در مورد انتقاداتی که از ابتدا به انتخاب «فرهاد مجیدی» وارد می‌شد اضافه کرد: من با فرد کاری ندارم اما وقتی مربی‌ای را انتخاب می‌کنید باید به او اعتماد داشته باشید و از او حمایت کنید نه اینکه پشتش را خالی و در کارش دخالت کنید.

درخشان خاطرنشان کرد: باید به مربی اختیار تام داده شود. شرایط خیلی سخت شد. با این حال تیم امید تاوان این رفتار فدراسیون را می‌دهد.