به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمدحسین مهدیان با اشاره به حرف‌وحدیث‌های مطرح شده درباره حضورش به عنوان مشاور مدیرعامل استقلال گفت: من در یکی دو سال اخیر دور از استقلال نبودم و کمک‌هایی به استقلال برای برپایی اردو و جذب بازیکن انجام دادم. مدارک و مستندات مربوط به این موضوع موجود است. تا جایی که در توانم باشد چه به صورت مادی و چه به صورت معنوی به استقلال کمک خواهم داد همانگونه که تاکنون نیز چنین بوده است. خوشحالم که به خانه خودم یعنی باشگاه استقلال آمدم.

وی با اشاره به پیروزی‌های استقلال در چند دیدار اخیر و فضای ورزشگاه‌ها با وجود این موفقیت‌ها عنوان کرد: شما می‌بینید که استقلال گل می‌زند اما علیه مدیرعامل باشگاه شعار می‌دهند، استقلال می‌برد باز هم همین کار تکرار می‌شود. این موضوع نشان می‌دهد اتاق فکری علیه استقلال به شدت در حال کار و فعالیت است. اتاق فکری که چند سال است در فوتبال ایران تصمیم‌گیر بوده و مطمئنا مقابل این اتاق فکر با کمک همه هواداران خواهیم ایستاد. متاسفانه عده‌ای خود را استقلالی می‌دانند اما علیه استفلال حاشیه‌سازی می‌کنند. در اتفاقات اخیر رد پای برخی مدیران پیشین استقلال دیده می‌شود که جای تاسف دارد.

مشاور مدیرعامل استقلال درباره ناراحتی استراماچونی و بازیکنان استقلال بابت عدم پرداخت مطالبات‌شان گفت: مطمئن باشید از این شرایط عبور خواهیم کرد. بازیکنان و سرمربی تیم حق دارند و ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که به تعهدات‌مان عمل کنیم. اقدامات لازم در حال انجام است و تا قبل از بازی با نساجی (اول آذر) بخشی از مطالبات کادرفنی و بازیکنان پرداخت می‌شود. باشگاه استقلال در این مدت با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده و است. یکی از این موارد پرداخت بدهی بازیکنان پیشین است. در واقع برخی افراد در سال‌های گذشته بمب‌هایی ترکاندند که باشگاه استقلال تا همین چند وقت پیش دنبال آواربرداری از آنها بود چرا که این بمب‌ها هزینه زیادی از نظر مالی روی دست باشگاه گذاشته بود.

مهدیان درباره اینکه گفته می‌شود او پرسپولیسی است، اظهار داشت: عده‌ای بر اساس یک عکس چنین اظهارنظری می‌کنند. یک روز پرسپولیس با اروند خرمشهر بازی داشت و نماینده خرمشهر در مجلس از بنده برای تماشای بازی دعوت کرد. من هم در عکس تیمی پرسپولیس و کنار علی پروین حضور داشتم.

وی ادامه داد: پروین نیز همانند مرحوم حجازی، مرحوم پورحیدری و بسیاری از پیشکسوتان، فردی بزرگ و تاثیرگذار در فوتبال ایران بوده و است و گمان نمی‌کنم عکس داشتن با یک پیشکسوت فوتبال، چه استقلالی و چه پرسپولیسی؛ موضوع خاصی باشد. بنده احترام زیادی برای پیشکسوتان قائل هستم و خواهش می‌کنم که پیش اظهارنظر ابتدا تحقیق و بعد صحبت کنند. / تسنیم

 

منبع: تسنیم