به گزارش پایگاه خبری نشان :

سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه کنندگی الهام غفوری در سال ۹۸ تولید شده است و در ایام نوروز از شبکه یک پخش می شود. محسن تنابنده ،ریما رامین فر و بهرام افشاری از بازیگران این سریال هستند. سریال پایتخت علاوه بر شبکه یک در شبکه تماشا نیز پخش می شود که اخیرا صحنه ای از این فیلم در شبکه تماشا سانسور شد. 

پایتخت ۶ در همین دو قسمتی که پخش شده، کلی واکنش‌برانگیز بوده، از کنایه به روحانی، خاتمی و‌ احمدی‌نژاد تا استفاده از دیالوگ‌های احمد ذوقی! حالا در تازه‌ترین مورد، حاشیه را خودِ صدا و سیما ساخته و‌سکانس بوسه‌ی «بهروز» بر گونه «هما» در بازپخش این سریال از شبکه تماشا سانسور شده!

در خلاصه داستان آمده است که بهبود فریبا پس از سال ها به ایران باز می گردد اما ماجراهایی برایش پیش می آید که فهمیه را از شوهر سابقش دلسرد می کند. فصل ششم سریال پایتخت به تهیه کنندگی الهام غفوری در روستای زیولا شیرگاه مازندران تصویربرداری شده است و بازیگران بسیاری در آن ایفای نقش کرده اند؛ قرار است تعدادی از قسمت های سریال طنز پایتخت فصل ۶ در کشور ایتالیا ضبط شود.

همچنین باید بدانید که بهنام بانی خواننده محبوب ایرانی در سکانس هایی از سریال حضور دارد و باعث جذابیت بیشتر داستان سریال تلویزیونی پایتخت شش شده است. با بازگشت شخصیت بهبود به سریال، موقعیت های طنز بیشتری را در سریال شاهد خواهیم بود و بهتاش که در فصل ۵ بیکار و آس و پاس بود حالا دروازه بان تیم فوتبال نساجی مازندران شده است و سیاسی شدن نقی معمولی شخصیت اصلی قصه یکی از دیگر جذابیت های سریال برای مخاطبان است.

شما در این مجموعه طنز تلویزیونی شاهد سکانس های کمدی بسیاری خواهید بود و در شرح قصه سریال تلویزیونی پایتخت ۶ آمده است که ارسطو دوباره راننده کامیون می شود و رحمت خروس باز ازدواج می کند.

 شما نیوز