به گزارش پایگاه خبری نشان :

محمد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: طرح توسعه فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) زحمت سنگینی دارد و نیازمند وقت گذاشتن شبانه روزی است، طرح توسعه این منطقه نیز کار شبانه روزی می خواهد.

وی ادامه داد: هنوز یک فرودگاه در شأن مردم و در سطح بین المللی نداریم و باید فرودگاه بین المللی را ایجاد کنیم. با دو سه ترمینال که نمی توانیم ترانزیت را جذب کنیم.

وی با تاکید بر این که هر چی مردم نثار ما کنند حقمان است و باید سهم خود را از بازار حمل ونقل هوایی بگیریم به بحث سرمایه گذاری در حوزه هوانوردی اشاره کرد  افزود: به دلیل قوانین مصوب، منطقه آزاد داریم و اینجا به شهر فروگاهی تبدیل شده است. این مسئله می تواند به نیروی قدرتمند برای توسعه اقتصادی کشور تبدیل شود.

اسلامی ادامه داد: در کشور سرمایه  و بخش خصوصی داریم که باید پذیرای این بخش باشیم تا شکوفایی به معنای واقعی کلمه اتفاق بیفتد.

وی با بیان این که جنس منطقه آزاد امام مانند مناطق آزادی که محل واردات است، نیست، اظهار کرد: بیش از این نمی توانیم در فراهم نکردن جذب سرمایه در شهر فروگاهی تاخیر کنیم. اراضی و طرح و برنامه آماده است و باید به سمت تحقق برنامه ها  و اهداف حرکت کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که به کوری چشم دشمنان، توسعه ایران را با تکیه بر توان داخل پیش می بریم، اضافه کرد: از ناحیه سرمایه گذاری ها مردم کشور بهره مند خواهند شد./ تسنیم