به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران گفت: اوایل هفته پرونده سرقت خودرو به ماموران پلیس مخابره شد که ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که مرد جوانی با پیشنهاد کار و راننده گرفتن با مرد جوانی آشنا شده و زمانیکه سوار بر خودروی طعمه اش بوده از سوژه خواسته تا وارد یک نمایشگاه خودرو شود و سوئیچ خودرویش را بگیرد و زمانیکه مرد جوان از خودرو پیاده می شود سارق پشت فرمان خودرو نشسته و پا به فرار گذاشته است.

وی افزود: تحقیقات پلیسی کلید زده شد و خیلی زود ماموران موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی غافلگیرانه سارق فریبکار را که از اعتماد طعمه اش سو استفاده و دست به سرقت زده بود را دستگیر کردند.

سرهنگ نادری ادامه داد: ماموران پس از دستگیری پی بردند که سارق اقدام به فروش لوازم داخل خودرو کرده است.

دزد شیشه ای

سعید که 2 سابقه در پرونده اش دارد و روی بدنش تتوهای زیادی طراحی شده می گوید وقتی دست به سرقت زدم تحت تاثیر مواد مخدر بودم و هیچ وقت قصد نداشتم دزدی کنم.

سابقه داری؟

بله، 3 سابقه سرقت و حمل و نگهداری سلاح گرم در پرونده ام است.

طعمه ات را چطور شناسایی کردی؟

2 روز قبل با او آشنا شدم، بیکار بود و دلم برایش سوخت و تصمیم گرفتم با هم کار کنیم و چون خودرو نداشتم از او خواستم برای من کار کند.

چه کاری؟

من قرص روانگردان می خریدم و می فروختم و او به عنوان راننده همراه من بود.

چرا دزدی؟

مواد مصرف کرده بودم و در حالت عادی نبودم که تصمیم به سرقت گرفتم به همین خاطر از او خواستم برای گرفتن سوئیچ خودرویم به داخل نمایشگاه خودرو برود که در این صحنه خودرو را سرقت کردم.

قصد اوراق کردن خودرو را داشتی؟

نه، چون مشتری برای آن نداشتم وفقط گوشی موبایلش را به قیمت 500 هزار تومان فروختم و ساعت و کتانی اش را برای خودم برداشتم و سوار بر خودروی سرقتی بودم که دستگیر شدم.

اعتیاد داری؟

اعتیاد به قرص روانگردان دارم و 10 روز است که شیشه مصرف می کنم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس تهران قرار گرفته است/ رکنا