به گزارش پایگاه خبری نشان :

سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران گفت: با شکایت خانمی مبنی بر اینکه بیست و نهم اردیبهشت ماه سارق یا سارقان با تخریب درب ورودی منزل ویلایی اش واقع در شهرک ولیعصر (عج) تمام اثاثیه و لوازم خانه را به سرقت برده‌اند، پرونده‌ای با همین موضوع تشکیل شد و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عزیزخانی گفت: کارآگاهان با حضور در محل وقوع جرم و انجام تحقیقات میدانی متوجه شدند سرقت در ساعت ۸ صبح بیست و هشتم اردیبهشت ماه و توسط ۲ نفر مرد حدودا ۴۰ ساله با یک دستگاه خودروی وانت پیکان صورت گرفته است.

این مقام انتظامی بیان داشت: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده از صحنه سرقت و بررسی مشخصات ظاهری سارقان، مال باخته اعلام داشت که مشخصات اعلامی یکی از سارقان با یکی از دوستان شوهرش به نام وحید شباهت زیادی دارد.

کارآگاه عزیزخانی افزود: پس از بررسی و استعلام وضعیت فرد اعلامی مشخص شد نامبرده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت است و حدود یک سال پیش از زندان آزاد شده است که در گام بعدی کارآگاهان متوجه شدند وی شانزدهم مرداد ماه به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده است که با هماهنگی قضایی، وحید از زندان تحویل و دراختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: وحید پس از انتقال به پلیس آگاهی اظهار داشت، ابتدا با شوهر شاکی طرح دوستی ریختم و چون او هم مواد مصرف می‌کرد به بهانه مصرف مواد یک بار به منزل وی رفتم و پس از بررسی تمام جوانب و وضعیت منزل، در روز سرقت، چون می‌دانستم کسی در منزل حضور ندارد به محل مراجعه و قفل درب ورودی را تخریب کردم؛ سپس خودوری وانت را در حوالی محل به صورت دربست اجاره کرده بودم و با کمک راننده خودرو که گمان می‌کرد اموال متعلق به خودم است سرقت را انجام دادم و تمام اموال را به شخصی به نام مهیار به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان فروختم.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی و دستور بازپرس شعبه سوم داسرای ناحیه ۱۸ تهران وحید برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار این یگان است و تلاش در خصوص شناسایی و دستگیری مالخر و کشف اموال سرقتی ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران