به گزارش پایگاه خبری نشان :

 استقلال بازی حساس خود برابر نساجی را به لطف گل دقایق پایانی فرشید اسماعیلی برد تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باشد اما حواشی آبی‌ها بعد از این بازی مانند آتش زیر خاکستر بیرون زد.

از ماجرا ووریا غفوری گرفته تا اعتراض فنی رشید مظاهری و برخی از بازیکنان استقلال نسبت به مسائل مالی و ماجرای عجیب شامی که به صورت پرسی صرف شده همه و همه صدرنشین لیگ برتر را به حاشیه برده است.

اما داستان دیاباته و مصدومیتی که اعلام شده دلیل غیبت او در بازی‌های استقلال است از روز اول کمی شبهه برانگیز بود. مصدومیتی  که کسی در باشگاه استقلال درباره آن توضیحات کاملی نداد و برخی از منابع نزدیک به باشگاه همان زمان اعلام کردند دیاباته مصدوم نیست و به دلیل عدم دریافت مطالباتش برای آبی‌ها به میدان نخواهد رفت.

mv3L7Ol5RJfG

حالا و بعد از حواشی‌ای که از دیشب دامن‌گیر استقلال شده معاون سابق این باشگاه با انتشار یک استوری علنا بدهی استقلال به دیاباته را دلیل غیب او دانسته و اعلام کرده مصدومیتی در کار نیست.

روحی در این پست مدعی شده که باشگاه استقلال بعد از میلیچ به دنبال فراری دادن شیخ دیاباته است. تیم محمود فکری این روزها به دلیل عدم مدیریت درگیر حواشی عجیبی شده است و  باید دید بعد از این ادعا  باشگاه استقلال پاسخگو خواهد بود یا آبی‌ها باید منتظر یک حاشیه بزرگ دیگر باشند.