به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی-تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آلمان در بازی دور یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ امشب در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند که این مسابقه با گل‌های رحیم استرلینگ و هری کین به سود سه شیرها خاتمه یافت.

پس از شکست تیم ملی آلمان، عدم گلزنی مهاجمان این تیم در مقابل کلین شیت و نمایش مناسبت خط دفاعی انگلیس موجب شد تا هری مگوایر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود. مگوایر که عضو تیم منچستریونایتد است در این دیدار دریبل نخورد و در مجموع عملکرد مناسبی هم داشت.

پس از پایان پخش زنده بازی از شبکه سوم سیما، ارتباط با استودیوی برنامه یورو ۲۰۲۰ برقرار شد که در همین لحظه یک اشتباه خنده‌دار از محمد حسین میثاقی به عنوان مجری برنامه سر زد.

میثاقی که سعی داشت بهترین بازیکن زمین در این دیدار را معرفی کند به جای کاپیتان یونایتد، یک چهره مطرح هالیوودی را نام برد. میثاقی پس از بازی گفت: «خب، توبی مگوایر بهترین بازیکن زمین شد!»

مجری برنامه در حالی از نام توبی مگوایر  استفاده کرد که این بازیگر ۴۶ ساله هالیوودی بیشتر به خاطر بازی در نقش فیلم مرد عنکبوتی شناخته می‌شود و فعالیت ورزشی نداشته است. اشتباه میثاقی روی آنتن زنده موجب شد تا او با این اشتباه مورد توجه قرار بگیرد و در فضای مجازی به سوژه مناسبی برای شوخی و تولید محتوای طنز تبدیل شود.

ویدیوی این اشتباه را در زیر ببینید:

خوشحالی جالی عادل فردوسی پور فقط به خاطر یک نفر 

عادل فردوسی پور از پیروزی انگلیس مقابل آلمان بسیار خوشحال بود و صحنه شادی گل او در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

فوتبالدوستان می‌دانند که عادل از طرفداران سرسخت لیورپول است و همه بازی‌های این تیم را دنبال می‌کند. خیلی‌ها تصور می‌کردند عادل به همین دلیل در بازی انگلیس و آلمان طرفدار تیم ملی انگلیس است اما جالب است بدانید که در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس هیچ بازیکنی از لیورپول حضور نداشت و فقط اواخر مسابقه هندرسون بازیکن تیم لیورپول به عنوان یار تعویضی راهی میدان شد.  

خیلی‌ها می‌گویند عادل فقط به خاطر همان یک نفر از برد انگلیس مقابل آلمان خوشحال شده البته بعضی از دوستان اوهم معتقدند عادل از طرفداران تیم ملی انگلیس است و حداقل این که در تقابل این تیم با آلمان همواره انگلیس را ترجیح داده است.