به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی: به جز باشگاه سپاهان که چندی قبل در مذاکره با مدیران باشگاه سانتاکلارا از پیشنهاد ۵۰۰ هزار دلاری خود برای پرداخت هزینه رضایت نامه و انتقال مغانلو به این تیم پرده برداشت، مدیر ورزشی باشگاه سانتاکلارا در آخرین تماسی که با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته تاکید کرده یک باشگاه قطری نیز حاضر به پرداخت مبلغ ۶۰۰ هزار یورو برای صدور رضایت نامه این بازیکن است.

طرفداری در این خصوص نوشت: برهمین اساس مدیر سانتاکلارا از باشگاه پرسپولیس خواست طی چند هفته آینده نظر نهایی خود را در خصوص اینکه برای فصل آینده چه مبلغی را برای رضایتنامه مغانلو پرداخت خواهد کرد اعلام کند.

چیزی که مشخص به نظر می‌رسد این است باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت رقم هایی که باشگاه سپاهان و باشگاه قطری اعلام کرده‌اند نیست و نمی‌تواند چنین مبالغی را بپردازد. از این رو احتمال جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و انتقالش به لیگ ستارگان قطر و همین طور سپاهان وجود دارد.

باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار شهریار مغانلو خواهد بود. به نظر می‌رسد برای فصل آینده تیم های دولتی پرسپولیس و استقلال کار سختی در مقابله با تیم های دیگر برای جذب بازیکن خواهند داشت.