به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی: صبح امروز ابتدا خبر رسید چون استراماچونی با الغرافه قرارداد بسته بخشی از پولش را نمی‌تواند از استقلال بگیرد. با پیگیری‌های بعدی مشخص شد که استراماچونی زرنگتر از این حرف‌هاست و همان موقع عقد قرارداد دندان تمام مسئولان قبلی استقلال را شمرده بود. او صبر کرد تا تاریخ قراردادش با استقلال به اتمام برسد و سپس با الغرافه توافق کرد.

قرار است استراماچونی دوشنبه به دوحه برود و با الغرافه قرارداد رسمی ببندد. در واقع باید گفت او از یک ماه قبل با قطری‌ها به توافق رسیده بود اما با آنها قرارداد نبست تا زمان رسمی قراردادش با استقلال تمام شود و...

بعید است او یک دلار هم به استقلال تخفیف بدهد و در واقع هنر مدیران باشگاه به حدی بود که دست مرد ایتالیایی و ایجنتش را باز گذاشتند تا تمام پولش و غرامت دیرکرد آن را بگیرد.

با این حساب می توان گفت نگرانی کادر فنی استقلال و فرهاد مجیدی در مورد پرونده استراماچونی بی دلیل نبوده و باید منتظر کسر ۶ امتیاز از استقلال باشیم مگر این که باشگاه استقلال بتواند در این مدت کوتاه پول استرا را بدهد و جلوی کسر امتیاز و بسته شده پنجره نقل و انتقالاتی را بگیرد که اصلا کار راحتی هم به نظر نمی رسد.

هر چقدر امثال استراماچونی و مدیر برنامه های این مربیان زرنگ هستند، مدیران ورزشی ما به مسائل مدیریتی و حقوقی نا آگاه هستند و به همین دلیل در تمام پرونده ها شکست می خوریم و ماجراهای خجالت آوری مثل پرونده ویلموتس پیش می آید.