به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی -در شرایطی که روز گذشته احمد مددی و اصغر ملکیان بعد از مدت ها در محل تمرین آبی پوشان حضور پیدا کردند مهاجم خارجی استقلال بابت یک اتفاق به مدیرعامل این باشگاه اعتراض کرد.

دیاباته بعد از حضور مددی در تمرین استقلال بابت احضار ناگهانی اش به کمیته انضباطی باشگاه استقلال از مددی انتقاد کرد و از وی پرسید چرا باید به کمیته انضباطی دعوت شود که مدیرعامل استقلال هم مدعی شد سرمربی تیم در جریان این موضوع قرار دارد.

بعد از این واکنش، سرمربی تیم استقلال ضمن تاکید بر مواضع قبلی و انتقاد از این تصمیم مخالفت خود را با دعوت بازیکنان تیمش به کمیته انضباطی باشگاه نشان داد و اعلام کرد وقتی بازیکنان در تنگنای مالی قرار دارند چرا باید به کمیته انضباطی احضار شوند؟

گفتنی است حضور احمد مددی در تمرین روز گذشته استقلال کم حاشیه نبوده و شماری از هواداران این تیم در بیرون از محل برگزاری تمرین به عملکرد وی اعتراض کردند که البته مدیرعامل استقلال بدون پاسخ به این انتقادها در جمع اعضای کادر فنی و بازیکنان تیمش حضور پیدا کرد.

تیم فوتبال استقلال امشب در حالی در ورزشگاه دستگردی تهران میهمان سایپا خواهد بود که وریا غفوری به این مسابقه نرسید، هرویه میلیچ دو روز پیش تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد و محمد نادری به دلیل محرومیت در مسابقه امشب حضور نخواهد داشت.