به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش منیبان؛ شهریار مغانلو که بعد از نیم فصل حضور در لیگ پرتغال و تیم سانتاکلارا  به صورت قرضی و شش ماهه به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی شد، روز جمعه و پس از بازی با تیم فصل گذشته‌اش یعنی پیکان، برای ماندن در پرسپولیس باید منتظر نظر باشگاه پرتغالی‌اش باشد.

پیش از این نوشته بودیم که گویا تیمهایی در قطر و ایران به دنبال مهاجم ایرانی سانتاکلارا هستند و حاضرند برای جذب او حداقل نیم میلیون دلار به باشگاه پرتغالی پرداخت کنند. مبلغی که پرسپولیس توان پرداختش را در این مقطع ندارد.

درباره مشتری قطری مغانلو هیچ جزئیاتی منتشر نشده اما از سپاهان به عنوان باشگاهی یاد شده که حاضر است برای همکاری با مغانلو پول خوبی به سانتاکلارا بدهد.

با توجه به اینکه کی‌روش استنلی فصل آینده در سپاهان نخواهد بود، محرم نویدکیا به دنبال جذب مهاجمی با ویژگی‌های مشابه به استنلی است و با توجه به آنکه هنوز وضعیت سجاد شهباززاده برای فصل بعد مشخص نشده، خرید مهاجم، یکی از اهداف اصلی باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات تابستانی است.

این وسط و با توجه به تمایل مغانلو برای ادامه همکاری با پرسپولیس، این باشگاه امیدوار است سانتاکلارا حاضر شود به تیم فعلی مهاجم ایرانی‌اش تخفیف دهد تا مغانلو، فصل آینده هم زیر نظر یحیی گل‌محمدی به فوتبالش ادامه دهد.

مغانلو روزهای خوبی را در پرسپولیس تجربه کرده و یحیی گل‌محمدی امیدوار است که این بازیکن را فصل آینده هم در تیمش ببیند منتهی پیشنهادهایی که برای مغانلو به دست باشگاه سانتاکالا رسیده، باعث شده که پرسپولیسی‌ها درباره ادامه همکاری با این مهاجم مطمئن نباشند و حالا باید دید سانتاکلارا نهایتا چه تصمیمی برای این بازیکن خواهد گرفت.

آیا قرار است رضایتنامه مغانلو برای سپاهان صادر شود یا اینکه او را فصل آینده در لیگ ستارگان قطر خواهیم دید؟ این وسط پرسپولیسی‌ها دوست دارند گزینه سومی هم باشد که بر اساس آن سانتاکلارا با شرایط پرسپولیس برای ادامه همکاری با این بازیکن کنار خواهد آمد.