به گزارش پایگاه خبری نشان :

​خبرورزشی -یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برای آن که فردا پس فردا بهانه ای به دست باشگاه ندهد که گل محمدی لیستی نداده است، این فهرست را به دست مسئولان پرسپولیس رساند.

البته  ابراهیم شکوری در برنامه فوتبال برتر در خصوص تمدید قرارداد و برنامه این باشگاه برای فصل آینده مدعی شد که هنوز لیستی از سوی کادرئفنی در اختیار آنها قرار نگرفته و با درخواست یحیی گل محمدی در شرایط کنونی تنها به دنبال توافق با بازیکنان برای تمدید قرارداد خواهند بود.

با این حال  سرمربی این تیم پیش از سفر خانوادگی، در نامه‌ای خطاب به باشگاه برنامه خود را ارائه داد. در این نامه شرایط آماده سازی تیم، امکانات لازم و لیست خرید و تمدیدی و جابجایی‌های تیم مشخص شده است و از مدیران تیم خصوصا سمیعی درخواست شده برای تقویت تیم برای حضوری موفق در فصل آتی و خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا، در راستای برآورده کردن این اقدامات تلاش شود. سرمربی پرسپولیس از مدیران تیم خواسته اقدامات لازم برای تامین این خواسته‌ها را هر چه زودتر دنبال کرده تا آنها با شروع دوباره تمرینات و آماده سازی تیم، برای حضور در دیدار آسیایی خود سریعا مهیا شوند.

در همین راستا خبردار شدیم یحیی گل محمدی در سه پست مختلف اسامی برخی بازیکنان را برای خرید در نقل و انتقالات تابستانی به جعفر سمیعی و مدیران باشگاه ارائه کرده است. گفته می‌شود در لیست جدید یحیی گل محمدی بازیکنانی به چشم می‌خورند که در سه پست دفاع وسط، دفاع چپ و خط حمله بازی می کنند. با توجه به جدایی محمدحسین کنعانی‌زادگان و سفر مدافع ملی‌پوش پرسپولیس به لیگ ستارگان قطر، اولویت خرید بازیکن جدید این تیم در مرکز خط دفاع است. مدافعی که بتواند در کنار سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی ضمن رقابت، به بسته ماندن دروازه پرسپولیس در لیگ بیست و یکم کمک کند.

به نظر می‌رسد حفظ شهریار مغانلو بازیکن قرضی سانتاکلارا با توجه به درخواست عجیب و سنگین ۵۰۰ هزار یورویی از باشگاه پرسپولیس، بسیار دشوار باشد. بنابراین خرید یک مهاجم جنگنده و گلزن در دستور کار باشگاه پرسپولیس (طبق سفارش یحیی گل محمدی) قرار گرفته است. خرید بعدی یک مدافع چپ جوان است که البته خیلی هم در اولویت نیست. یحیی گل محمدی در دو پست مورد اشاره فوق بیشتر نیاز به خرید دارد.

باید منتظر ماند و دید باشگاه پرسپولیس چه تعداد از بازیکنان مورد نظر یحیی گل محمدی را می‌تواند بخرد؟

شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که اولین اسم لیست جدید یحیی گل محمدی یک بازیکن با توانایی بازی در دو پُست هافبک دفاعی و دفاع میانی است.

رضا اسدی که سال گذشته و پس از تجربه قهرمانی در جام حذفی همراه با تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و با وجود داشتن پیشنهاد از پرسپولیس، سپاهان و استقلال تهران، راهی سن‌پولتن اتریش شد بازیکن مورد علاقه یحیی گل محمدی است.

این هافبک ۲۵ ساله سال گذشته در شرایطی راهی اتریش شد که در همان اوایل حضورش در سن‌پولتن از ناحیه نازک‌نی پا آسیب دید و به همین دلیل مدت زیادی از رقابت‌های تیپیکو بوندس‌لیگا دور بود و نتوانست خودی نشان دهد. تیم سن پولتن به دسته پایین تر سقوط کرد و حالا رضا اسدی در شرایطی مورد توجه مجدد یحیی گل محمدی قرار گرفته است که معلوم نیست بعد از یک فصل ناکامی با چه میزان آمادگی قرار است به پرسپولیس بیاید.

سرمربی پرسپولیس امیدوار است رضا اسدی همان بازیکن دو سال پیش تراکتور تبریز باشد که در دو پُست هافبک دفاعی و دفاع میانی با قدرت بازی می‌کرد و نام خودش را سر زبان‌ها انداخته بود اما...