به گزارش پایگاه خبری نشان :

​مجید صدری در مورد شرایط نقل و انتقالات تیم پرسپولیس در گفتگو با بخش خبری شبکه سه گفت:از امروز کار نقل و انتقالات باشگاه را شروع کرده‌ایم و اولین نفر هم که کادر اجرایی باشگاه آن را جذب کرده‌اند ابراهیمی کاپیتان تیم گل‌گهر سیرجان بود. نام این بازیکن در فهرست گل‌محمدی بود و دوستان هم زحمت جذبش را کشیدند. هر بازیکن دیگری هم که نامش در فهرست گل‌محمدی بوده به دنبال جذبش خواهیم بود.

وی تصریح کرد:چند نکته هم باید به هواداران بگویم اول اینکه ما براساس شرایط خودمان بازیکنان را جذب می‌کنیم. ما بازیکنانی را جذب می‌کنیم که عصای دست کادر فنی باشند. بازیکنی که در خدمت تیم باشند و با هماهنگی کادر فنی این بازیکنان جذب می‌شوند. فصل گذشته نیز همین اتفاق رخ داد و توانستیم برای پنجمین بار در لیگ برتر قهرمان شویم. گلات هدیه‌ای بود به هواداران. کار به همان منوال ادامه می‌یابد و هر بازیکنی که گل‌محمدی بخواهد جذب خواهیم کرد و تلاش‌مان این است که بهترین‌ها را در پرسپولیس داشته باشیم. البته بودجه ما مثل تیم‌های صنعتی نیست و بازیکنان و مربیان ما با رقم‌هایی کمتر و با غیرت و تعصب نسبت به تیم به ما ملحق می‌شوند و تا الان با رقمی کمتر کار کرده‌اند.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس درمورد وضعیت پرونده شکایت کالدرون از این باشگاه عنوان کرد:پرونده کالدرون مدت‌ها است که در جریان است و ما بی‌خیال این موضوع نبوده‌ایم. به دنبال راهکاری هستیم تا با بررسی همه جوانب پول او را واریز کنیم، البته نگرانی‌هایی داریم. با کادر اجرایی باشگاه جناب مدیرعامل تلاش خواهیم کرد بهترین شرایط را فراهم کنیم که نه پنجره‌ای بسته شود و نه به تیم ضربه‌ای وارد شود. تلاش می‌کنیم این اتفاق رخ بدهد. همانطور که در پرونده بودیمیر این تلاش را کردیم و نتیجه خوبی هم حاصل شد. در آن زمان هم بازیکنانی مثل ترابی، مغانلو و فرجی را جذب کردیم.

صدری در مورد وضعیت ماندن یا رفتن کریم باقری از پرسپولیس به تیم ملی گفت:در حال حاضر تیم استراحت می‌کند. من امروز با کریم باقری هم صحبت کرده‌ام. پرسپولیس خانه کریم باقری است. آدم به جز خانه خودش به جای دیگری نمی رود با تعصب و عرق او به باشگاه ان‌شاءالله در خدمت‌شان هستیم و ان‌شاءالله قراردادشان تمدید می‌شود. ابتدا او باید از مسافرت برگردد تا این کار را انجام بدهیم.

وی در مورد خبر جدایی احتمالی حمید مطهری از پرسپولیس خاطرنشان کرد:کادری که با گل‌محمدی کار می‌کنند یعنی باقری، مطهری و پیروانی کادر بی‌نظیری هستند و هماهنگی‌های لازم را با یکدیگر دارند.

رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در مورد وضعیت قرارداد کارگزار این باشگاه عنوان کرد:ابراهیم شکوری شب گذشته در مورد این مسئله در برنامه فوتبال برتر توضیحات خود را دادند. رقم پیشنهادی ما بسیار بالاتر است ما باید این کار را به خوبی جلو ببریم تا هزینه‌های باشگاه را بتوانیم مرتفع کنیم. اول ادامه این قرارداد را به کارگزار فعلی پیشنهاد کرده‌ایم که با این رقم درخواستی آنها حاضر به ادامه کار نبودند و آن را قبول نکردند. ما ضوابط قانونی را رعایت می کنیم و تا قبل از آغاز لیگ آینده اسپانسر و کارگزار جدید را انتخاب می‌کنیم.

وی که با بخش خبری شکبه سه صحبت می‌کرد، در مورد اینکه با حضور وزیر جدید احتمال تغییر و تحول در کادر مدیریتی پرسپولیس وجود دارد یا نه، گفت:ما سرباز نظام هستیم هر جا که به ما گفته شود در خدمت هستیم. من قبل از اینکه در پرسپولیس سمتی داشته باشم یک هوادار هستم و خوشحال می‌شوم که خدمتی به این باشگاه انجام بدهم.