به گزارش پایگاه خبری نشان :

​فرارو: یحیی گل محمدی از هفته‌ها قبل اسامی بازیکنان مدنظرش را به مدیریت باشگاه داده و آن‌ها هم بر حسب اولویت مشغول مذاکرده هستند. علیرضا ابراهیمی، مدافع فصل پیش گل گهر سیرجان، اولین خرید سرخ‌های تهرانی است و به نظر می‌رسد علی نعمتی، بازیکن پدیده، هم دیگر مدافعی است که به زودی به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه می‌شود.

به گزارش فرارو، اگرچه در چند روز اخیر از فهرست‌های مختلفی برای یحیی گل محمدی نام برده شده و عنوان شده این فهرست قطعی است و تغییری در آن حاصل نمی‌شود، ولی به نظر می‌رسد وضعیت طالب ریکانی در آبادان، تا حدودی فهرست یحیی گل محمدی را دستخوش تغییر کرده است.

کاپیتان خوش تکنیک آبادانی‌ها یکی دو روز گذشته به دلیل اختلاف نظر با مسئولان صنعت نفت دلخوری اش را اعلام کرده و حتی با نوشتن پستی اینستاگرامی خطاب به هواداران صنعت نفت از جدایی قریب الوقوعش پرده برداشته است. مشکل طالب ریکانی با صنعت نفت مشکل عجیبی است: او از سوی مدیریت این باشگاه به دلیل نداشتن قلم بند در مسابقات ۱۹ درصد از کل مبلغ قراردادش جریمه شده است! موردی که با عصبانیت شدید طالب ریکانی مواجه شده است.

ریکانی که فصل گذشته با زدن ۹ گل، ستاره بی، چون و چرای آبادانی‌ها بود حالا با ۳۱ سال سن در فهرست یحیی گل محمدی قرار گرفته است. البته او در فهرست دوم پرسپولیس و یحیی است به این معنی که اگر مسئولان پرسپولیس با یکی از نفرات هم پست طالب ریکانی در خط حمله نتوانستند توافق کنند آن وقت می‌توانند طالب را جایگزین کنند.

به گزارش فرارو، در این میان البته یکی دو مشکل هم وجود دارد؛ اول اینکه طالب ریکانی نه یک مهاجم قطعی بلکه بیشتر به عنوان یک هافبک هجومی بازی کرده و دراین پست پرسپولیس فعلا بازیکن به اندازه کافی دارد، مگر اینکه یحیی او را برای بازی دادن در پست دیگری مدنظر قرار داشته باشد. البته که طالب ریکانی فصل گذشته مدنظر باشگاه استقلال هم قرار گرفته بود و حتی شایعه شد قرارداد نهایی شده است، ولی چندی بعد همین بازیکن فاش کرد که با وجود داشتن پیشنهاد مالی بسیار خوب از باشگاه مذکور، دوست دارد در آبادان بماند. موردی که قاعدتا با حل مشکلات کنونی پیش آمده می‌تواند او را از جدایی منصرف کند.

به هر روی هرکدام از این اتفاقات رخ دهد، اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی‌شود؛ طالب، چپ پای خوش تکنیک آبادانی‌ها در فهرست دوم پرسپولیس قرار گرفته و فقط زمان تعیین می‌کند که او سرخ پوش می‌شود یا خیر.