به گزارش پایگاه خبری نشان :

پرسپولیس که فصل گذشته دو بازیکن خود را در اردوگاه رقیب دیده بود (محمد نادری و آرمان رمضانی) بدش نمی‌آید با جذب محمد دانشگر نقل و انتقالات بیست و یکم را با رو کردن یک آس به سود خود تمام کند.

دانشگر طی فصل گذشته بارها در چالش با مدیران این تیم و کادرفنی بود و چند مرحله نیز با جرایم و کسر قرارداد مواجه شد. او نیز یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود احتمال جدایی‌اش از این تیم زیاد است و به همین منظور سرخ‌ها به دنبال این هستند تا در صورتی که انتقال علی نعمتی به این تیم نهایی نشد، او را پای میز مذاکره بکشانند.

دانشگر که در مذاکره با یکی از تیم‌های صنعتی مبلغ عجیبی را برای عقد قرارداد پیشنهاد داده بود، البته بعید است با این خواسته به باشگاه پرسپولیس نزدیک شود و باید دید راهکار مدیران این تیم برای به سرانجام رساندن احتمالی این قرارداد چه خواهد بود.

رضا اسدی هافبک سابق تراکتور و سپاهان که فصل گذشته را در لیگ اتریش پشت سر گذاشته بود نیز دیگر گزینه پرسپولیس محسوب می‌شود. این بازیکن که توانایی بازی در دو پست هافبک دفاعی و مدافع میانی را داراست یک گزینه ایده آل برای پرسپولیس محسوب می‌شود و باید دید آیا طرفین پای میز مذاکره خواهند نشست یا خیر.