به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرورزشی -پرسپولیس در حالی اولین خریدش را انجام داد که علیرضا ابراهیمی مدافع و کاپیتان فصل گذشته گل گهر را به خدمت گرفت تا به نوعی جایگزین محمدحسین کنعانی‌زادگان شود. 

در چند روز اخیر هم علی نعمتی مدافع فصل گذشته پدیده یکی از بازیکنانی بوده که دو بار به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفته و با مسئولان این باشگاه مذاکره کرده است تا به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شود. 

سیدمهدی رحمتی سرمربی پدیده اعلام کرده که اجازه جدایی به هیچ بازیکنی را نخواهد داد ولی نعمتی خودش را پرسپولیسی می داند و گفته شنبه یا یکشنبه رسما قراردادش را می بندد.  رحمتی روز گذشته درباره جلسات مخفیانه تنی چند از اعضا و مالکین باشگاه پدیده افشاگری کرد و نسبت به نقل و انتقالات و فروش بازیکنان این تیم در تهران واکنش شدید نشان داد. سرمربی شهرخودرو در یک استوری از فروش بازیکنان برجسته تیم در جلساتی مخفیانه در هتلی در تهران با چک‌های مدت‌دار خبر داد.

اما یکی دیگر از بازیکنانی که گفته می‌شود مورد نظر یحیی گل محمدی است، عارف آغاسی مدافع فصل گذشته فولاد است که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و علاقه‌مند حضور در پرسپولیس است. در این شرایط باید دید اگر جذب نعمتی قطعی شود، پرسپولیسی‌ها باز هم به سراغ آغاسی می‌روند یا پروژه جذب او منتفی می‌شود.

منبع: خبرورزشی