به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش منیبان؛ پس از عملکرد بسیار ضعیف مدیران پرسپولیس در نقل و انتقالات و به خصوص در خط حمله که تمامی گزینه‌های سطح بالا از چنگ این باشگاه پرید،حالا صحبت از گزینه جدیدی برای خط حمله مطرح شده است.

حامد پاکدل فوروارد گلزن فصل قبل آلومینیوم اراک گزینه جدید مدیران پرسپولیس است و حتی گفته می‌شود یحیی شخصاً با این بازیکن به توافق رسیده است.

مهاجم فصل گذشته آلومینیوم با پرسپولیس به توافق رسیده است.

حامد پاکدل در ابتدا به پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با او مذاکره کرده است یا خیر، گفت:” باید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی پیش می‌آید. قبلا در لیست بودم و اکنون باید دید که شرایط به چه صورت پیش می رود و در آینده پیرامون این مسئله صحبت خواهم کرد. دنبال بازارگرمی نبوده‌ام.”

او درباره علاقه خود به بازی در پرسپولیس و اینکه جزو گزینه‌های یحیی است، گفت:” آدم باید برای چیزی که دوست دارد صبر کند، به خاطر این قضیه از گزینه های دیگری که داشتم صرف نظر کردم.”

حامد پاکدل درباره رد پیشنهاد های مختلف گفت:“همه‌ی تیم ها به دنبال این هستند که بازیکن جذب کنند اما من با آن ها صحبت کردم و شرایط خود را گفتم و باید دید که در این هفته چه اتفاقاتی می افتد. شرایط فوتبال اکنون به گونه‌ای است که یک بازیکن به یک باشگاه می رود اما از باشگاهی دیگر سر در می آورد و فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. توکلم به خداست و امیدوارم هر چه برایم خیر است، اتفاق بیفتد و باید دید که شرایطم در روز های آینده چگونه می شود.”