به گزارش پایگاه خبری نشان :

طرفدارران پرسپولیس در فضای مجازی موضع گیری شدیدی نسبت به شایعه جذب ارسلان مطهری داشته اند.

به گزارش طرفداری، در حالی که ارسلان مطهری در اقدامی عجیب در لیست مازاد فرهاد مجیدی قرار گرفت، طی بیست و چهار ساعت اخیر شایعاتی کاملا غیر رسمی در مورد درخواست یحیی گل محمدی از باشگاه برای جذب این بازیکن در فضای مجازی منتشر شده و جالب این که این موضوع با مخالفت شدید هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

طرفداران پرسپولیس معتقدند یحیی گل محمدی به هیچ وجه نباید با بازیکنی که تا همین چند روز پیش برای پرسپولیسی ها کری می خواند مذاکره ای داشته باشد.

همان طور که در جریان هستید در طول فصل گذشته ارسلان مطهری در چند نوبت با کری خوانی هایی عجیب عملا علیه هواداران پرسپولیس و بازیکنان این تیم موضع گرفت. او در چند نوبت به ویژه  بعد از برد استقلال در دربی حذفی تصویری فاتحانه با گیتارش کنار فرهاد و فرزاد مجیدی منتشر کرد که در ادامه با پاسخ پرسپولیسی ها در جشن قهرمانی همراه بود.

ارسلان مطهری بارها مقابل دوربین های تلوزیونی به جای استفاده از نام «پرسپولیس» با واژه «پیروزی» تیم سرخپوش پایتخت را مورد خطاب قرار داد و در عجیب ترین اقدام خود به لهجه محمدحسین کنعانی زادگان توهین کرد که با واکنش بازیکنان پرسپولیس نیز همراه شد.

به هر روی تمام این اتفاق ها دست به دست هم داده تا هواداران پرسپولیس به شدت علیه جذب مطهری واکنش نشان دهند، خلاف مسعود ریگی که پرسپولیسی ها دوست داشتند در صورت توافق نکردن با رضا اسدی او را جذب کنند که درنهایت چنین انتقالی صورت نگرفت.