به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش "ورزش سه"، ملوان که طی هفته‌های اخیر توانسته نتایج مناسبی کسب کرده و از منطقه سقوط فاصله بگیرد، فردا در مرحله یک هشتم جام حذفی برابر استقلال در آزادی قرار خواهد گرفت.

آخرین حضور مازیار زارع با تیمش در استادیوم آزادی با خاطره خوبی همراه نشده و آنها شکست تلخی را در دور برگشت لیگ برتر برابر این تیم تجربه کردند. دیداری که زارع در پایان آن مدعی شد که تیمش به دنبال نمایشی تهاجمی بود و برابر حریف از آن ضربه خورد.

با این حال اکنون زارع با تفکراتی متفاوت تیمش را در جدال سوم این فصل برابر استقلال قرار خواهد داد. نکته جالب توجه این بازی اما برای سرمربی و مدیرعامل ملوان بندرانزلی داور این جدال خواهد بود؛ جایی که آنها خاطره تلخی از قضاوت پیام حیدری برای این تیم در ذهن دارند.

آخرین باری که حیدری برای ملوانان سوت زد به دیدار سه فصل قبل مقابل رایکا در انزلی در چارچوب لیگ دسته اول برمی‌گردد که آن بازی با جنجال زیادی به پایان رسید. در پایان بازی اما گزارش پیام حیدری مسبب محرومیت طولانی مدت مازیارزارع و پژمان نوری و همچنین باشگاه ملوان از چند بازی خانگی شده بود تا آنها شرایط سختی را تجربه کنند.

در این زمینه گفته می‌شود بعد از اتفاقات رقم خورده در آن بازی، پیام حیدری از کمیته داوران خواسته بود دیگر هیچگاه قاضی دیدارهای ملوان انتخاب نشود اما اکنون بعد از حدود دو سال و اندی این داور همدانی بار دیگر قضاوت ملوان را عهده‌دار شده و باید دید چه شرایطی را بازی با استقلال شرایط به چه شکل برای زارع و پژمان نوری دنبال خواهد شد.

در آن بازی که به میزبانی انزلی برگزار شد، ملوانی‌ها اعتقاد داشتند که ضربه آنها بعد از برخورد به تیرک دروازه تبدیل به گل شده. حیدری اما نظری متفاوت با آن داشت تا در پایان بازی درگیری عجیبی را شاهد باشیم. اتفاقی که در نهایت با محبوس شدن چند ساعته داوران در رختکن و مشکلاتی برای رفعتی به عنوان ناظر جدال دو تیم ملوان و رایکا بهمراه داشت.