به گزارش پایگاه خبری نشان :

تا قبل از شروع بازی‌های این هفته لیگ برتر ، پرسپولیس فقط یک امتیاز با سپاهان اختلاف داشت و در رده دوم جدول قرار گرفته بود. بعد از بازی‌های این هفته اما اوضاع برای پرسپولیس خیلی بد شد. شکست مقابل سپاهان اختلاف امتیاز این تیم را با صدرنشین به ۴ امتیاز رساند و شانس قهرمانی پرسپولیس به حداقل رسید. هواداران پرسپولیس که خیلی از نتیجه بدست آمده و شرایط این تیم ناراحت بودند، به سرمربی تیمشان حمله کردند و او را مقصر شرایط بد پرسپولیس می‌دانند.

پیروزی استقلال در اهواز باعث شد تا پرسپولیس رده دوم را هم از دست بدهد و به رتبه سوم برسد. تیمی که قهرمان نیم فصل شد و تا همین چند هفته قبل هم با سپاهان ۵ و با استقلال ۸ امتیاز اختلاف داشت، به یکباره سقوط را تجربه کرد و نتایج سینوسی و ضعیف تیم یحیی باعث شد تا پرسپولیس هر هفته از قهرمانی دور و دورتر شود. حال پرسپولیسی‌ها به خاطر باخت به سپاهان بد بود و با برد استقلال مقابل فولاد و از دست دادن رتبه دومی هم این حال بدتر شد.

حالا گل محمدی و تیمش کار بسیار سختی در بازی‌های باقی مانده دارند تا بتوانند اختلاف امتیاز خود را با استقلال و سپاهان جبران کنند. پرسپولیس که تا همین چند هفته قبل مدعی اصلی و شانس اول قهرمانی در لیک به حساب می‌آمد، حالا در رده سوم قرار دارد و اوضاع برای تیم گل محمدی روز به روز بدتر می‌شود.

بازی‌های لیگ برای تعطیلات نوروز و البته فیفادی پیش رو تعطیل شده و شاید این تعطیلات باعث شود که یحیی و تیمش کمتر فشار را حس کنند. هفت بازی تا پایان لیگ مانده و گل محمدی برای اثبات دوباره خودش و همچنین ماندن در پرسپولیس نیاز دارد تا بهترین نتایج را بگیرد و سر و سامانی به اوضاع تیمش بدهد.