به گزارش پایگاه خبری نشان :

​شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبر ورزشی درباره تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت: از شیوه بازی استقلالی‌ها تعجب کردم و معلوم بود این تیم مشکلات فنی و روحی دارد. خیلی عجیب است که استقلالی‌ها بعد از دریافت گل، برنامه‌ای برای جبران و رسیدن به گل نداشتند.

وی افزود: بعد از باخت استقلال در دربی این دچار بحران روحی شده است و نتوانستند از لحاظ روحی و روانی شرایط خود را بازسازی کنند . مشخص است که بازیکنان استقلال آن بازی‌های شناور نیم فصل دوم را تا قبل از بازی دربی انجام نمی‌دهند.

بیان در ادامه گفت: درست است که خطای دقیقه ۱۸ را خیلی از کارشناسان پنالتی اعلام کردند اما چیزی که من تعجب می‌کنم از سیستم وترکیب ساپینتو است و معلوم است که هنوز با وجود چند ماه به ترکیب مورد علاقه اش دست پیدا نکرده است. تغییرات این مربی در ترکیب باعث شده تا تیم ناهماهنگ باشد . در خیلی از بازی‌ها ارسلان مطهری مهاجم نوک این تیم بود اما در چند بازی اخیر پیمان بابایی جایگزین او شده است.

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: با این مساوی عملاً قهرمانی ازدست رفت و استقلال به همین راحتی قهرمانی را به سپاهان و پرسپولیس بفرما زد یا تقدیم کرد. حیف از این تیم که به همین راحتی در این فصل قهرمانی از دست داد. استقلال می‌توانست برای دومین بار پیاپی قهرمان لیگ برتر شود اما مشکلات مدیریتی فنی و روحی بلای آبی‌پوشان شد.

مدافع پیشین استقلال در پایان تاکید کرد: استقلال باید در جام حذفی جبران مافات کند و با انجام دو پیروزی در این بازی‌ها قهرمانی را به دست بیاورد. هواداران استقلال توقع دارن این تیم امسال جام بگیرد و باید استقلال در جام حذفی قهرمان شود تا دل هواداران این تیم شاد شود.