به گزارش پایگاه خبری نشان :

پرسپولیس درحالی جمعه به مصاف گل گهر خواهد رفت که یحیی گل محمدی برای این بازی همه نفرات خود را در اختیار خواهد داشت. اتفاقی که کار یحیی را برای انتخاب ۱۱ مرد اصلی خود سخت خواهد کرد. در بازی‌های قبلی پرسپولیس چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت. مثلا در همین بازی قبلی مقابل پیکان گولسیانی به دلیل آسیب دیدگی در ترکیب اصلی قرار نداشت و فرشاد فرجی فیکس بازی کرد و عملکرد خوبی هم داشت.

سینا اسدبیگی هم در غیاب میلاد سرلک ۴ کارته در ترکیب اصلی قرار گرفت و جزو خوب‌های تیمش بود. همچنین امید عالیشاه و پریرا هم که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمدند، عملکرد خوبی داشتند و همکاری این دو باعث شد تا پنالتی به نفع پرسپولیس شکل بگیرد و با همان پنالتی ۳ امتیاز به قرمزها برسد. دست یحیی برای بازی با مقابل گل گهر در هفته بیست و نهم کاملا باز است و می‌تواند از نفرات مختلفی برای این بازی استفاده کند.

گفتنی است درخشش بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس در چند بازی گذشته باعث دردسر بزرگ گل محمدی در دو هفته پایانی خواهد شد. این بازیکنان نیمکت نشین در ترکیب پرسپولیس عملکرد خوبی داشتند و بیرون گذاشتن آن‌ها کار راحتی نخواهد بود. همچنین ستاره‌های اصلی پرسپولیس که عمدتا بازیکن فیکس این تیم هم بودند، در شرایط خوبی قرار دارند. همین موضوع چالش بزرگ یحیی برای ادامه فصل خواهد بود و باید دید او چگونه این قضیه را مدیریت خواهد کرد.