به گزارش پایگاه خبری نشان :

انتشار تصاویری از تمرین روز دوشنبه تیم استقلال مشخص کرد علیرضا رضایی دروازه بان دوم تیم استقلال تهران همچنان دور از میادین و در حال ریکاوری برای دستیابی به سلامتی کامل است.

علیرضا رضایی که در شروع دور برگشت مسابقات لیگ برتر پس از مصدومیت حسین حسینی (در دیدار جام حذفی مقابل تراکتور) ۴ بازی از دروازه تیمش مراقبت کرد دچار مصدومیت شد و از همان زمان (پایان هفته چهارم دور برگشت) تاکنون نتوانسته تمرینات عادی تیم استقلال را پشت سر بگذارد.

رضایی که در ابتدای فصل جاری با پیشنهادی از لیگ برتر یونان قصد جدایی از تیم استقلال را داشت حالا و در شرایطی که مشخص است سرمربی استقلال رضایت چندانی از عملکردش در دیدارهای ابتدایی فصل دوم نداشته تصمیم دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود. از سوی دیگر گفته می شود سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه بان اصلی تیم استقلال نیز که طی ماه های اخیر به ویژه هفته های گذشته تاحدی مورد انتقاد پیشکسوتان استقلال و هواداران این تیم قرار گرفته نیز در نظر دارد در پایان فصل جاری به کارنامه حضورش در تیم استقلال پایان داده و از این تیم جدا شود.

شنیده می شود مدیران باشگاه استقلال قصد دارد در همین باره با او جلسه ای برگزار کنند تا در این تیم بماند ولی به عنوان نفر دوم کنار دروازه بان فصل بعد استقلال بایستد. باید دید حسینی که در دوران حضور پورحمیدی در این تیم حتی یک بازی هم روی نیمکت ننشست و ماجراهایی هم با محمدرشید مظاهری و یا سیدمهدی رحمتی داشت چنین شرطی را می پذیرد و می ماند یا می رود.