به گزارش پایگاه خبری نشان :

هاشم حیدری در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره شرایط استقلال اظهار داشت: شکست در دربی روحیه آبی پوشان را پایین آورد و حق استقلال باخت نبود. البته شکست و سپس تساوی در ۲ بازی باعث شد تا استقلال قهرمانی را از دست بدهد و گرچه هنوز چیزی قطعی نشده ولی کار این تیم برای فتح جام لیگ برتر بسیار سخت شده است.   

وی افزود: داوری‌ها به ضرر استقلال بود و در دربی اگر داور پنالتی را می‌گرفت سرنوشت آن بازی عوض می‌شد، علاوه بر دربی در چند بازی دیگر هم استقلال از داوری متضرر شد ولی در عوض پرسپولیس از داوری سود برد و سوت‌ها به نفع این تیم بود تا پرسپولیس از بحران خارج شود. اگر در بازی مس رفسنجان با پرسپولیس دقت کنید پنالتی که برای سرخپوشان گرفته شد اصلا پنالتی نبود و خطا دو متر پشت محوطه جریمه اتفاق افتاده بود. در بازی با پیکان هم وقتی داور دید پرسپولیسی‌ها گل نمی‌زنند یک پنالتی ناحق را اعلام کرد.

مهاجم پیشین آبی پوشان ادامه داد: لیگ برای استقلال تمام شده است ولی این تیم می‌تواند در جام حذفی جبران مافات و با قهرمانی دل هواداران را شاد کند. این تیم با این همه مشکلاتی که دارد نتایج خوبی را کسب کرد و کسی نمی‌تواند از عملکرد آبی پوشان انتقاد کند.

حیدری در پایان گفت: مدیریت باشگاه استقلال نشان داد به فکر بازیکنان و هواداران تیم نیست. در طول فصل ۳ تا مدیر عوض شد و مشکلاتی داشت تا در نهایت این تیم خوب از آسیا حذف شود به نظر من هواداران فکر نمی‌کردند مدیران باشگاه چنین بلایی را سر تیم بیاورند و استقلال به همین راحتی از رقابت‌های آسیا حذف شود.