به گزارش پایگاه خبری نشان :

​​​تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.

آیا می توانید بگویید که کدام زن مادر واقعی کودک است؟ به نظر شما نوزاد متعلق به چه کسی است و چرا؟ با انجام این تست هوش نشان دهید که از مهارت های هوشی بالایی برخوردارید!

 

در آزمون شناسایی مادر نوزاد شما می توانید سناریوی عجیبی را در یک مدرسه مشاهده کنید. نوزادی در یک کلاس درسی در حال گریه کردن است و در اطراف او 3 خانم وجود دارد، یک معلم، یک دانش آموز و یک نطافتچی. یکی از این زنان مادر کودک هستند، اما کدامیک؟ اکنون ما هوش فوق‌العاده شما را به چالش می کشیم تا نظر به شواهد موجود در تصویر، آزمون شناسایی مادر نوزاد را حل کنید. چالش بسیار ساده است، شما باید در طول 10 ثانیه تشخیص دهید که کودک متعلق به چه کسی است؟

10 ثانیه شما از حالا شروع می شود، با این حال به یاد داشته باشید که جواب آزمون شناسایی مادر نوزاد در پایین صفحه گذاشته شده است.

 

آیا توانستید مادر کودک را تشخیص دهید؟ اگر پاسخ شما منفی است، ناراحت نباشید، برای دیدن پاسخ درست به تصویر زیر نگاه کنید:

بله، همانگونه که در عکس بالا مشاهده کردید، جواب آزمون شناسایی مادر نوزاد نظافتچی است،چون او و نوزاد هر دو خال مشابهی کنار ابروی شان دارند.

تست هوش