به گزارش پایگاه خبری نشان :

خودرو یکی از مکانیزم های تنظیم بازار است. خودرو حسن های زیادی هم برای متقاضی و هم برای تولیدکننده دارد. خودرو این امکان را می دهد که متقاضی خرید خودرو با مبلغ پایین تری از کف بازار به هدف خود برسد. خودرو خیلی به اقتصاد کشور می کند.

خودرو

گروه صنعتی کرمان‌موتور برای منتخبان محصولات خود در مرحله اول دوم فروش یکپارچه خودروها که موعد تحویل پاییز ۱۴۰۲ دارند، دعوتنامه واریز وجه ارسال کرده است؛ مشتریان از امروز (سه‌شنبه) تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هفته آینده (۱۹ تیر ماه) برای این منظور فرصت خواهند داشت.

 این گروه صنعتی در اطلاعیه خود اعلام کرده است که متقاضیان واجد شرایط نوبت پاییز ۱۴۰۲ محصولات کرمان‌موتور که در سامانه فروش یکپارچه خودروها در مرحله دوم فروش، پذیرفته شده‌اند، از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه (۱۳ تیر ماه) تا پایان وقت اداری روز دوشنبه هفته آینده (۱۹ تیر ماه) امکان واریز وجه خودروها، فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.

مشتریان برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام و پرداخت وجه خودرو، می‌توانند صرفا به صورت آنلاین و از طریق سایت کرمان‌موتور به نشانی customer.motorman.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند./ ایسنا

در روش دوم مبلغ پیش پرداخت به 700 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و اقساط نیز 30 ماهه می‌شوند. در این روش مبلغ اقساط 58 میلیون تومان در هر 3 ماه است. خودروها در هر دو روش تا 90 روز تحویل داده می‌شوند. پیکاپ تی8 در چهار رنگ سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری به مشتریان عرضه خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در خصوص خرید اقساطی کی‌ام‌سی تی8 در سایت کرمان موتور ذکر شده است

فروش اقساطی کرمان موتور با شرایط استثنایی

شرایط فروش اقساطی برای پیکاپ KMC T8 آفرودی از سوی شرکت کرمان موتور اعلام شده است.

شرکت کرمان موتور ، فروش اقساطی برای پیکاپ KMC T8 را با تحویل خودرو در مدت ۹۰ روز اعلام کرده است. قیمت مشخص شده برای این خودرو توسط روابط عمومی شرکت کرمان موتور، ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است. طبق اعلامیه شرکت کرمان موتور، فرآیند خرید پیکاپ KMC T8 از روز شنبه ۱۰ ام تیر ماه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

برای خرید این پیکاپ، مبلغ پیش پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. اقساط مربوط به این خودرو به صورت ۱۸ و ۳۰ ماهه است و پرداخت آنها به صورت چک صیادی هر سه ماه یکبار انجام می‌شود. افراد علاقه‌مند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به نمایندگی‌های شرکت کرمان موتور مراجعه کنند.

جدول شرایط فروش اقساطی برای پیکاپ KMC T8 تیرماه 1402

خودرو کی ام سی T8

قیمت خودرو ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان

تحویل خودرو ۹۰ روز پس از سفارش

تاریخ شروع فروش شنبه ۱۰ ام تیر ماه

مبلغ پیش پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان

نوع اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه

روش پرداخت اقساط چک صیادی هر سه ماه یکبار

مشخصات فنی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

پیکاپ T8 از KMC کرمان موتور، با موتور 2 لیتر توربوشارژ مجهز شده که توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت این خودرو از طریق یک گیربکس دستی 6 سرعته به 4 چرخ‌ منتقل می‌شود.

از جمله این امکانات می‌توان به دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (که فقط در حالت دیفرانسیل عقب فعال است)، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ‌های آلومینیومی، ترمزهای ABS و EBD، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، سنسور فشار تایرها، سنسور نور، چراغ‌های زنون، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، استارت دکمه‌ای، کنترل سرعت، دوربین عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ‌ها، کامپیوتر سفر و... اشاره کرد.