به گزارش پایگاه خبری نشان :

در گروه اپل ثبات نسبی مشاهده می‌شود؛ به‌طوری که قیمت گوشی iPhone 13 pro max و قیمت گوشی iPhone ۱۴ pro max به ترتیب در همان سطح ۷۱ میلیون تومان و ۵۹ میلیون تومان بدون تغییر ماندند. اما قیمت‌ گوشی iPhone 13 معمولی کاهش داشت و ارزش آن به سطح ۳۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید .

در گروه سامسونگ، ثبات قیمت گوشی S22 ultra ادامه یافت و در همان سطح ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان باقی ماند. اما قیمت گوشی S23 ultra، باز هم اندکی افزایش داشت و به سطح ۴۸ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان رسید. در سری اقتصادی این گروه نیز قیمت گوشی A54، با افزایش اندکی دوباره به سطح اواخر هفته قبل در ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. قیمت گوشی در مدل A34 نیز در همان سطح ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان ثابت ماند.

در گروه شیائومی، قیمت گوشی xiaomi Mi 11 ultra با تداوم روند نزولی خود به سطح ۳۶ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان رسید؛ در مقابل، مدل Redmi Note 12 pro همچنان بدون تغییر قیمت در سطح ۱۱ میلیون و ۲۰ هزار تومان باقی ماند.

در گروه ناتینگفون، تغییری صورت نگرفت و مدل Nothing phone 1 همچنان در سطح ۱۶ میلیون و ۶۷۵ هزار تومان و مدل Nothing phone 2 در سطح ۳۹ میلیون تومان باقی ماندند .