به گزارش پایگاه خبری نشان :

 

قیمت سکه به تبعیت از قیمت دلار نواسات شدیدی دارد . اگر چه قیمت سکه و طلا  این روزها کاهشی بوده است اما با این حال به نظر می‌رسد با پایان ماه صفر دوباره به اوج خود بازگردد .قیمت سکه به عواملی از جمله قیمت دلار ، قیمت اونس جهانی طلا و نرخ بهره بانکی، وضعیت بازارهای مالی موازی ، اتفاقات سیاسی در سطح ملی و کلان و … بستگی دارد . در روز جاری قیمت سکه گرمی ۵۰ هزار تومان ارزان شد . در ادامه در سایت نشان آنلاین به برسی قیمت سکه میپردازیم.

قیمت سکه امروز شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲

 امروز برای سکه‌بازان در حالی شروع شد که دیشب در پشت‌خط سکه حوالی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود. با شروع زمان کاری، سکه آرام آرام به سمت بالا حرکت کرد. حوالی ساعت ۱۲:۳۰ بر کف کانال ۲۹ نشست اما بازار نشان داد امروز (تا ساعت ۱۴:۰۰)، روز تغییر کانال نیست و قیمت به ۲۸ میلیون و ۹۰۰ بازگشت.

قیمت بالا، نرخ اعلامی اتحادیه طلا است. در بازار آزاد هم قیمت‌گذاری در همین حدود بود - حتی برخی جاها تا ۲۰۰ هزار تومان پایین‌تر از این نرخ هم مبادله انجام می‌شد.

بنابر قیمت‌های اعلام شده از سوی اتحادیه طلا، قیمت نیم سکه ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز ۱۰۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود.