به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی: مهران غفوریان بازیگر سرشناس و محبوب کشورمان در 3 شهریورماه سال 1356 دیده به جهان گشود. مهران غفوریان متولد تهران است و مدرک تحصیلی اش لیسانس نقاشی می باشد.مدتی قبل سفر مهران غفوریان به ترکیه شایعه مهاجرت این بازیگر طناز را بر سر زبان ها انداخت. مهران غفوریان متاهل است و حاصل این وصلت یک دختر زیبا و با نمک است. مهران غفوریان بتازگی در سریال زخم کاری 2 بازی میکند.

عکس جدید همسر مهران غفوریان سوژه شد

بتازگی همسر بازیگرها و فوتبالیست ها هم اگر بیشتر نه اما حداقل هم رده همسرانشون مشهور هستن و دلیل این شهرت چیزی نیست جز بلاگری در اینستاگرام. آرزو خانم همسر آقا مهران هم از این قاعده مستثنی نیست و جدیدا با اشتراک عکس ها و لایف استایلش داخل اینستاگرام هواداران زیادی دست و پا کرده. بتازگی همسر محبوب مهران غفوریان عکسی از خودش با آیینه آسانسور به صورت سلفی گرفته و استوری کردن که این عکس بخاطر نوع پوشش آرزو خانم مورد توجه کاربران اینستا قرار گرفته است.

چندی قبل هم مهران غفوریان که این روزها مشغول ایفای نقش در سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان است، با انتشار استوری در اینستاگرامش از کودکان غزه حمایت کرد.

منبع: دیجی سرگرمی