به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: به دلیل آلودگی شدید هوا احتمال تعطیلی ادارات زیاد شده است. دقایقی پیش خبر مهمی درباره تعطیلی ادارات منتشر شد. در این خبر تعطیلی ادارت آمده است که کارمندان می توانند دورکار شوند. جزئیات بیشتر درباره خبر تعطیلی ادارات را با هم در سایت نشان 24 می خوانیم.

تعطیلی ادارات فردا 13 آذر 1402

منابع خبری در توییتر از احتمال تعطیلی مدارس و ادارات برخی شهرها از جمله تهران فردا دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ به علت آلودگی هوا خبر دادند و به بررسی جزئیات برگزاری آنلاین کلاس ها در برخی مقاطع تحصیلی در این روز تعطیل پرداختند.

معاون استاندار تهران درباره دورکاری کارمندان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، معاون استاندار تهران گفت: به دلیل آلودگی هوا، کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

میرمحمد غراوی، معاون استاندار تهران اعلام کرد: به دلیل آلودگی هوا مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در ۲ نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۱۳ آذر غیرحضوری شد. کارکنان دستگاه‌های دولتی دارای بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و خودایمنی و خانم‌های باردار در صورت موافقت دستگاه می‌توانند روز دوشنبه از ظرفیت دورکاری استفاده کنند.

تعطیلی ادارات / آیا ادارات تهران دوشنبه 13 آذر تعطیل است ؟

تا کنون خبری مبنی بر تعطیلی ادارات تهران فردا دوشنبه 13 آذر اعلام نشده است . اما مدارس تهران فردا تعطیل اعلام شده است.

وضعیت تعطیلی ادارات تهران دوشنبه ۱۳ آذر به علت آلودگی هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش ملایم باد، در ارتفاعات گاهی وزش متوسط باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین با توجه به استقرار جوی پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه شرایط برای انباشت ذرات آلاینده هوا و افزایش غبار مهیاست، از این رو روند کاهش کیفیت هوا در سطح استان و افزایش غلظت آلاینده‌ها در نواحی شهری و پرتردد به ویژه از امشب تا صبح چهارشنبه (۱۵ آذرماه) مورد انتظار است.این بدان معناست که روزهای آتی وضعیت هوای تهران نه تنها بهبود نمی یابد بلکه بدتر هم می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا نیز گفته است تا روز سه‌شنبه (۱۴ آذر) در غالب مناطق کشور جوی آرام و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی را خواهیم داشت. همچنین هشدار آلودگیِ نارنجی برای تهران، کرج، اصفهان و اراک از امروز تا چهارشنبه داده شده است. این در الی است که از روز سه‌شنبه هم تبریز، مشهد، قم و سمنان به این شهرها اضافه می‌شوند!

تعطیلی ادارات تهران فردا یکشنبه ۱۲ آذر صحت دارد؟

جزییات تعطیلی ادارات استان تهران فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۲ را در این مطلب بخوانید.

آلودگی هوای تهران همچنان ادامه دارد و براساس گزارشات سازمان هواشناسی شاهد افزایش آلاینده ها طی امروز و فردا خواهیم بود. مدارس استان تهران نیز امروز و فردا تعطیل شدند. همچنین احتمال تعطیلی و دورکاری ادارات استان تهران فردا ۱۲ آذر ۱۴۰۲ وجود دارد.

در صورت اعلام خبر تعطیلی این مطلب بروزرسانی می شود.

تعطیلی ادارات / آیا مدارس تهران فردا (دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟

گفتنی است، تصمیم گیری برای تعطیل شدن یا عدم تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ در همین گزارش بروزرسانی خواهد شد.

بروزرسانی: با اعلام معاون استاندار تهران مقاطع کودکستان، دبستان و متوسطه اول استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه سیزدهم آذرماه غیرحضوری شد.

بروزرسانی: معاون استاندار البرز: فردا ۱۳ آذر مهدهای کودک و پیش دبستانی تعطیل و آموزش در مقاطع دبستان و متوسطه اول استان غیر از طالقان در دو نوبت صبح و عصر بصورت مجازی خواهد بود.

بروزرسانی: مطابق با مصوبه کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه همچنان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین